Gå til innhold

aUDUN`: BMW e36 318i -> Prosjekt KEBAB-tralle blir: M3 KILLER!

Ranger emnet

aUDUN`

Anbefalte innlegg

• Svar 650
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg mente det bokstavelig, hvordan tar man på dekk på felg? jeg har aldri gjort det selv, og eneste tips jeg har angående det er fra svigermor som sier at det må man ha spesielle verktøy til så sett jobben vekk til dekkforhandler.

ta dette bokstavelig ;)

Han har sikkert ikke gjort det selv,dra til et sted hvor dem selger dekk og gjør det der.:D

peugeot 205xr 86 mod(solgt)

peugeot 205gti 86 mod(solgt)

ford mondeo tdci 03 mod(solgt)

Audi a3 tdi 04mod ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mente det bokstavelig, hvordan tar man på dekk på felg? jeg har aldri gjort det selv, og eneste tips jeg har angående det er fra svigermor som sier at det må man ha spesielle verktøy til så sett jobben vekk til dekkforhandler.

ta dette bokstavelig ;)

Hehe, svigermor har rett.. Må helst gjøres med en maskin hos en dekkforhandler eller et bil verksted. Nå er jeg veldig heldig og har masse venner og bekjente som nettopp er bilmekanikere så derfor får jeg gjort dette gratis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en liten sticky situasjon.. I dag fikk jeg regning på 12 000,- av BS bildeler(Bomex kittet).

Har også fått innkreving på 2000,- av innkrevningssentralen.(Div bøter jeg har på av betaling)

Så har jeg deler som ligger å venter på meg på 1000,- hos veng (Frontplate og sideblinkers)..

Budsjette er altså:

+ 12000,-

+ 02000,-

+ 01000,-

_________

= 15000,-

Greit nok det :D Men probleme er at jeg får ikke mer enn 14 000,- i lønn. Det er jo desember å, så skulle jo kjøpt et par julegaver..

Får vell spikke noe i snekker boden :doh

Sure saker.. vurderer å ta lån slik at jeg blir ferdig me bilen fortest mulig. Men det er jo bare ennå verre å skylde penger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj oj i snekker boden med deg:uhhmmwhat?: Det er mange som tar forbruks lån på bilen sin vet jeg ja hehe.Dritt når sånnt skjer ass!!Det er digg og ha penger og bare bestille deler og hehe,fri gjør selv snart 11 tusen pga felger selv,de går nok med på bilen ja ikke bra men det koster og være kar:cool:

peugeot 205xr 86 mod(solgt)

peugeot 205gti 86 mod(solgt)

ford mondeo tdci 03 mod(solgt)

Audi a3 tdi 04mod ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider