Gå til innhold

aUDUN`: BMW e36 318i -> Prosjekt KEBAB-tralle blir: M3 KILLER!

Ranger emnet

aUDUN`

Anbefalte innlegg

• Svar 650
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, svigermor har rett.. Må helst gjøres med en maskin hos en dekkforhandler eller et bil verksted. Nå er jeg veldig heldig og har masse venner og bekjente som nettopp er bilmekanikere så derfor får jeg gjort dette gratis

Det var det jeg tenkte serru ;)

Men lurte på om du kanskje hadde en finurlig teknikk eller noe sånt.

Men svigermødre har vel alltid rett? :P

- '98 520iAT

x '92 525i

<oO=|||=Oo>

BMW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. men kan du ikke bare hive i et framsete og kjøre den bort så det blir fikset? er vel ikke mer en et sete og setbelte som skal til så er den lovlig?:)

ikke vet jeg skikkelig da.. men hadde vel vært stas med bilen ferdig rettet sånn at når stylinga kom så var det bare å montere :)? du kan ikke ta på fangeren før du har rettet.. eller du kan men den må av igjen uansett.. men men vi får ta det som det kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens økt:

Fikk tatt noen bilder av felgene med dekkene på.. så smooth ut!

DSC03748.jpg

DSC03749.jpg

45 i profil. Ikke akuratt noe skikkelig lav profil, men akuratt slik jeg liker det :D

DSC03747.jpg

Skulle polere toppdeksel

DSC03732.jpg

Var alt for krokete så jeg glassblåste heller bare den og bunnpanna

DSC03751.jpg

DSC03750.jpg

Skal nå lakkere bunnpanna å toppdekselet matt svart, så tar jeg å syrebader blokka og lakkerer den matt sølv heller, litt endring i planene av utseene på motoren.

Hadde tenkt meg rødt toppdeksel med litt chrome. Nå blir det litt mer matt svart og litt mer diskreè farger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider