Gå til innhold

aUDUN`: BMW e36 318i -> Prosjekt KEBAB-tralle blir: M3 KILLER!

Ranger emnet

aUDUN`

Anbefalte innlegg

• Svar 650
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette blir rått, og dyrt:D

Bsbildeler har jo sparco (Passer vist masse forskjellige stoler) understell til e36 for 700kr pr stk, bestillt det til mine stoler nå.

Men hvor mange % blei du sponsa av bs? Evt sende PM.

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir rått, og dyrt:D

Bsbildeler har jo sparco (Passer vist masse forskjellige stoler) understell til e36 for 700kr pr stk, bestillt det til mine stoler nå.

Men hvor mange % blei du sponsa av bs? Evt sende PM.

Jeg sendte mail til bs ang spons,og dem var positive som bare det og var intressert.Så jeg sendte dem en liste over det jeg skulle ha og ventet spent,det jeg bestilte kom på ca 11000kr og med de rabatene jeg fikk så kom det på ca 9000kr.Det var fra 5-20% men på det dyreste fikk jeg ikke noe % på. Det var skikkelig DÅRLIGT synes jeg.Så jeg takket for tilbudet men sa at jeg ikke var intressert,gidder ikke og kjøre med reklame for så lite:hvaskjera .

Audun har fått mere % har jeg skjønt:)

peugeot 205xr 86 mod(solgt)

peugeot 205gti 86 mod(solgt)

ford mondeo tdci 03 mod(solgt)

Audi a3 tdi 04mod ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, jeg bestilte vel for ca 9, og fikk det for 7. Jeg er så gjerrig, at jeg takka ja med en gang:D Hehe, har akkurat sendt mail til Koed.dk angående sponsing. Skal bestille for ca 15000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, jeg bestilte vel for ca 9, og fikk det for 7. Jeg er så gjerrig, at jeg takka ja med en gang:D Hehe, har akkurat sendt mail til Koed.dk angående sponsing. Skal bestille for ca 15000.

ok hehe send en pm eller noe ang koed sponsen a.har lyst på og spørre de selv :partyon:

peugeot 205xr 86 mod(solgt)

peugeot 205gti 86 mod(solgt)

ford mondeo tdci 03 mod(solgt)

Audi a3 tdi 04mod ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok hehe send en pm eller noe ang koed sponsen a.har lyst på og spørre de selv :partyon:

Det skal jeg gjøre vettu.. Får vel svar av de rett etter ferien tenker jeg..

Nok OT nå:partyon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens update:

Bytta girkule, lagte en hjemmelagt short-shift med det samma.. Kutta den stanga så langt som det gikk.

Resultat:

CIMG0183.jpg

Nøytral:

CIMG0175.jpg

Første gir:

CIMG0176.jpg

Femte gir:

CIMG0177.jpg

Fjerde:

CIMG0178.jpg

Har gått en stund siden jeg satte på senkesette også nå, får håpe det ikke søkker lenger ned bak vertfall :violin:

CIMG0192.jpg

CIMG0173.jpg

Har fixa litt mer på bakluka... la et strøk grunning for å se hvor ujevn den var... Ligner mer på Norge enn Danmark for å si det slik.. :helpme:

CIMG0184.jpg

CIMG0188.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider