Gå til innhold

aUDUN`: BMW e36 318i -> Prosjekt KEBAB-tralle blir: M3 KILLER!

Ranger emnet

aUDUN`

Anbefalte innlegg

• Svar 650
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Trokke resultatet kommer til å bli så jævlig bra... Er nødt å ta ut motoren allerede imorgen pgr av sylinderveggene i blokka ikke skal bli alt for fucka.

Tror jeg høytrykk spyler den for å få av lakken og forhåpentligvis litt rust.. så hiver jeg den i vaskemaskinen og smører den inn i olje, så kan jeg begynne å montere igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trokke resultatet kommer til å bli så jævlig bra... Er nødt å ta ut motoren allerede imorgen pgr av sylinderveggene i blokka ikke skal bli alt for fucka.

Tror jeg høytrykk spyler den for å få av lakken og forhåpentligvis litt rust.. så hiver jeg den i vaskemaskinen og smører den inn i olje, så kan jeg begynne å montere igjen :D

Ok skjønner,skal du ikke lakke den igjen,Det blir så digg og begynne og montere igjen ass

peugeot 205xr 86 mod(solgt)

peugeot 205gti 86 mod(solgt)

ford mondeo tdci 03 mod(solgt)

Audi a3 tdi 04mod ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer dagens/helgens update.. Skal jobbe 12 timers dager hele neste uke, så da kommer proskjekte til å stå helt stille desverre..

fikk tatt NOK bilder i dag vertfall :win

Klargjør for å ta opp blokka... en stk palle og en god høytrykk spyler med diesel varmer.

CIMG0219.jpg

Syrebad:

CIMG0220.jpg

hehehe..

CIMG0222.jpg

CIMG0223.jpg

CIMG0224.jpg

Malingen var heilt seig og rennenes..

CIMG0225.jpg

CIMG0226.jpg

CIMG0227.jpg

Vaskemaskinen på 80 grader i 30 min

CIMG0229.jpg

CIMG0230.jpg

Legge på masse silikon tecktyl så den ikke ruster innvendig, utvendig er det ikke så nøye...

CIMG0231.jpg

CIMG0232.jpg

CIMG0233.jpg

CIMG0234.jpg

CIMG0235.jpg

CIMG0236.jpg

Flushe kjølevann og olje kanaler...

CIMG0237.jpg

CIMG0238.jpg

God tykk olje film der vi ikke ønsker rust :)

CIMG0239.jpg

Første lag med primer som tåler masse varme:

CIMG0240.jpg

CIMG0241.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble sinnsykt fint! Vet ikke om det vises slik på bildene, men det ser ut som om blokka er helt rein slipt metall.. fy fader så fornøyd jeg er nå :D

CIMG0242.jpg

CIMG0243.jpg

CIMG0244.jpg

CIMG0245.jpg

Og et par bilder av bilen da den måtte kjøres ut av garasjen.. hatt garasje-arrest en stund nå... :doh hehe

CIMG0251.jpg

CIMG0250.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider