Gå til innhold

aUDUN`: BMW e36 318i -> Prosjekt KEBAB-tralle blir: M3 KILLER!

Ranger emnet

aUDUN`

Anbefalte innlegg

• Svar 650
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe, var vell helst ganske oppgitt etter at ting ikke gikk min vei mens jeg mekka på det bilde, så dama tok et bilde idet hu kom i garasjen.

Bilde er senere manipulert i et forsøk på å være morsom og ironisk..

Dette er for all del ikke et forsøk i å bli med i galmor modell bransjen...

hahaha.bra det da:thumb

242

240 turbo diesel

240 turbo b21et

240 gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, men håper helst på bagasjelokk og panser i karbon.. har sendt endel førespørsler rundt om for å høre va det vil koste å få tillagt noe slik..

Noen som vet hvor jeg kan få tak i det?

Bagasjelokk og panser i karbon?

Panser i carbon får du hos koed.dk for 4789 danske. bagasjelokk er vel ikke bare bare å oppdrive...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte med bsbildeler når jeg vurderte carbon panser jeg også, de hadde et jeg kunne få for 4000, men det blei litt i dyreste laget:D

Men det blir bra dette audun;) Likes bakfangeren din ass..

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler ikke med BS lenger birthday ... BullShitBildeler

Anyway, update:

Kutta litt i det gamle pansere for å se hvordan det ble med luftinntakene jeg hadde tenkt meg(beklager dårlig kvalitet, tatt med mobil)

DSC03694-2.jpg

DSC03692-2.jpg

Ble ikke så JæææævliG vellykka så er glad dette bare var en test :doh .. Ble en liten kamp mellom å bruke vinkelkutter og "du må bruke stikksaga"..

CIMG0549.jpg

CIMG0550.jpg

Har også montert sammen veiva og rammebukkene. Sylinderene trenger seg en tur-retur honing vertfall.. :doh

Lite stemmnings bilde tilslutt her i begynnelsen av min karriere som hobby fotograf :)

CIMG0502.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha karbon panser må du ha custom vettø! Lager ikke hc composites custom carbonpanser a? Kanskje litt dyrt da! :p Men da får du de überfete e46 m3 scoopene dine i carbon! :p

''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.''

Min lillesøster på 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider