Gå til innhold

aUDUN`: BMW e36 318i -> Prosjekt KEBAB-tralle blir: M3 KILLER!

Ranger emnet


aUDUN`

Anbefalte innlegg

  • Svar 650
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg har ingen erfaring med det desverre audun' men har sett diverse prosjekter med sånne stad som holder turboen oppe..

 

skjønte tegninga din, og den virket som en kjempe ide... men går det ikke ann å få lagd til en t3 flens og skjært vekk t4 flensen din fra grenrøret og sveist på den nye flensens?.. svigerbror lagde flens i alu til innsug og lagde så han fikk 1 dobbel weber, så turbo flens skal vel kunne lages om sånn den også??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adapter er jo en god idé det! Men tror det kunne vært lurt å sveise inn noen støtter som tar litt av vekta av turboen fra manifolden. For med adapter kommer turboen til å sitte enda høyere oppe, da er det jo større sjanse for at manifolden knekker eller forandrer form når den blir varm.

''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.''

 

Min lillesøster på 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt til en liten bestilling av litt stæsj hos Kollvold også. Kommer troligens til uka. Må skryte av kollevold altså, det er en skikkelig butikk som tar godt vare på kunder. http://www.kollevold.no/

 

Bestillingslista:

 

OMP WRC ratt.. sort semsket skinn med blå eiker, OD/1979/BN, kr. 1.430,-

 

Ratt spacer.. ODC 021161, kr. 610,-

 

Rattnav til BMW e36. kr. ikke sikker på pris

 

Standard 3, 3-punkt seler, blå, 2 stk, DA50141, kr 740,-

 

Fjærbeinsstag, BMW e36 sedan, 6-cyl (325i)

 

Panserlås i blå aluminium, GE52, kr 180,- pr. par.

 

Bagasjeromslåser, GE65 Stor, kr. 120,-

 

 

Legger ut bilder av alt sammen når dette er motatt :yummy:

 

od1979v.jpg

odc021big.jpg

da501big.jpg

ge52b.jpg

ge53+b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig tkv.. bare et stivt nok stag er nok så er den saken ute av verden.. kan feste staget fra turboen og over på demper tårn f.eks?

 

det er vel ikke noe særlig gunstig med tanke på at motoren sitter fast i bilen med gummiforinger og den beveger seg;) det vil jo heller hjelpe til med å rassere grenrøret!

Toyota Supra MKIII Turbo

 

prosjekt monster 7M

http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=156599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår