Gå til innhold

aUDUN`: BMW e36 318i -> Prosjekt KEBAB-tralle blir: M3 KILLER!

Ranger emnet


aUDUN`

Anbefalte innlegg

  • Svar 650
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mistabeen: Orginale blir det ikke, men noen litt "mer" orginale skal man ikke se bort ifra.. holder på å spy vær gang jeg skal ut å skru og ser lyktene som står på bilen :( Det var et dårlig kjøp..

 

Har tenkt eg del på "Smoked Krystal" baklykter.. Noen som vet hvor dette kan anskaffes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeren: Ja, det er akuratt det jeg er redd for.. at den vil bli så "slakk" at den vil dabbe opp og ned ved kjøring på litt ujevn vei.. Men det er jo slik rallybiler og vist dem ikke har den vanlige låsen lenger kan vell jeg også gjøre det slik..

 

tarzan: Konge å høre :) Da er vi 2, som gleder seg til det endelige resultatet.

 

Slik det er nå har jeg begynt å lure litt på om dette egentlig er noe jeg får godkjent? Med det oppsette jeg skal kjøre på turboen så vil vell biltysenet umulig ville godkjenne dette.. ?

 

Noen formeninger om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kontaktet BT jeg.. men eneste tilbake meldingen jeg fikk var at jeg skulle ta turen innom når jeg var ferdig...

 

Da nevnte jeg at jeg skulle bygge om fra 318 til 325.. Han nevnte da at nye dempere måtte til for vekten foran ble endra med tyngre motor(fra 4 til 6 sylindrer) og bremsene måtte erstattes pgr av økning av hk, utenom det hadde han ikke mer å sette fingeren på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bygge om til en annen modell er ikke noe problem så lenge du bruker deler identiske til eller tilsvarende de som den har når det gjelder trafikksikkerhet. Turbo derimot finnes ikke i e36-modellene. Å bygge om en 735 til 745 er noe helt annet. Skal du ha turbo i en e36 så må det gjøres gjennom TÜV eller Dekra i Tyskland. Og det koster...

- '98 520iAT

x '92 525i

<oO=|||=Oo>

BMW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår