Gå til innhold

aUDUN`: BMW e36 318i -> Prosjekt KEBAB-tralle blir: M3 KILLER!

Ranger emnet


aUDUN`

Anbefalte innlegg

  • Svar 650
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, snikturbo går an vett ;)

Er kjipt at Norge skal ha det slik, og jeg trur mange klør seg litt i huet og spør hvorfor i all verden ikke Norge kunne hatt en instans liknende Tüv...

 

Men det går da an å trimme uten turbo og :)

Uansett, gjør meg godt å se folk stelle bimmere!

- '98 520iAT

x '92 525i

<oO=|||=Oo>

BMW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe sant.

 

Er det m20-motorn du skal trimme?

 

Tenkte en stund på å turbokonvertere jeg og, men det gikk i glemmeboken og blir kanskje tatt opp igjen om noen år...

 

Leste på bimmerworlds.com her om dagen at alle m50-motorene har smidde stempler. Så det er jo et pluss ;)

 

Edit: så at du har 2,5l 24v... ergo m50

- '98 520iAT

x '92 525i

<oO=|||=Oo>

BMW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er M50 jeg har ja.. så jeg har smidde stempler orginalt, så ingenting av innmaten i motoren skal byttes..

 

Er jo ikke noe Civic jeg skal turbokonvertere heller da ;)

 

Får se hvor lenge det holder, er jo ulike syn på dette.. BMW-"Frelste" sier M50 tåler alt.. Andre har JE stempler og Eagle H-profil råder for å så å kjøre på 0,8 bar trykk på turboen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars gamle traveren står enda uten ny bil å hoppe nedi.. er det ingen som er lei av bensin forbruket i sin M3 som vil ha seg en skikkelig økonomisk løsning?

 

CIMG0691.jpg

 

Og er DETTE lov?

 

Fenderexhaust.jpg

 

hehe, lurer litt på hvor jeg skal ha uttak til eksos henne, vil ikke ha den ut bak.. anger2

 

det der er høyst tvilsomt lovlig her i landet. er ikke sikker på hva reglementet for sidepipes er men jeg antar det ikke er lov å plassere utblåset før vinduer osv som kan åpnes.

Toyota Supra MKIII Turbo

 

prosjekt monster 7M

http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=156599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Som jeg har sagt før Audun, så skal eksospotte være 20cm bak bakerste "åpne" vindu. Mange som har amerikanere monterer sidepipes, da plomberer de bakerste vinduene. Men for deg blir det bare å hive den ut i sia bak bakre hjulbue. Tror det blir best isåfall, slik Steven har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haien: er fullt klar over hva slags bil den kommer fra :) lurte på om dette i praksis var lov i dette landet ;)

 

brunerune: ja jeg vet.. men nå har jo steven allerede det :) hehe, kan jo ikke herme alt for mye, hva med å bare plombere vinduene på høyre side da? da er det vell lov?

 

For de som ikke kommer fra stavanger har Steven utblåse slik:

IMG_0154.jpg

IMG_0132.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår