Gå til innhold

aUDUN`: BMW e36 318i -> Prosjekt KEBAB-tralle blir: M3 KILLER!

Ranger emnet

aUDUN`

Anbefalte innlegg

• Svar 650
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dagens oppdate:

Idag har jeg jobba litt på karosserie på bilen. Pussa ned og sparkla over på ny der hvor jeg har sveist igjen antenna på bilen.. Her gjorde jeg en dårlig jobb da jeg brukte 1 time på sveising og sparkling, og 1 time på pussing og lakking og lakken tørka på vei opp til gatebil :)

DSC03691-1.jpg

--------------------------------------------

Satt å grubla på om jeg skulle gjøre noe med disse STYGGE dørsidene også. Har jo helst lyst på karbon plater da, men det er jo veldig dyrt, noen som vet om et billigere alternativ for å få litt mer "race-look" dørsider?

DSC03693-1.jpg

Sparkla over grillen og.. snart bra, men enda litt ujevn.

DSC03697.jpg

Her ser dere åssen jeg gjorde det på baksia, la en liten tre pinne som jeg brukte som støtte som jeg sparkla inn i grillen

DSC03698.jpg

Tok av bagasje lokket også. Fjerne litt bmwmerke grop og modde skilt grop skal gjøres til uka forhåpentligvis..

DSC03695-1.jpg

DSC03694-1.jpg

Mye rot inni bilen :doh

Skal også få skrudd av pansere. Dette skal kappes litt og moddes. Har ikke helt bestemt meg hvordan luftinntakene skal bli, men noe i denne duren

1.

DSC03703.jpg

2.

DSC03702.jpg

Likte denne best selv:

DSC03704.jpg

Hva mener folket? Noen av disse 2 eller noe helt annet? Er veldig usikker så jeg er åpen for tips.. ;)

Jeg tar også imot tilbake meldinger om hva dere syns om bilen så langt, tips og veiledning til hva jeg kan gjøre eller burde gjort annerledes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja nå er du i gang ja hehe.Jeg likte nr2 best, men blir det netting da ell,hvis det så renner vannet rett ned i motor rommet da.Jeg går for noen innfelte jeg det er jo så mange forskjellige. Ang,dør sidene så kunne du jo tatt alu plate eller noe sånt og lakka dem,kan bli fett:) Husk og sveis på plater i bmw gropa hehe hvis ikke så siger sparklen etterhvert det er ikke noe fint:)

peugeot 205xr 86 mod(solgt)

peugeot 205gti 86 mod(solgt)

ford mondeo tdci 03 mod(solgt)

Audi a3 tdi 04mod ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det blir netting, tror det blir "hai jeller" i hullene i panseret.. at jeg fester noen små skrå stilte plater og sveiser det fast.. jeg får se :)

Du har rett i det der med sparklene ja, skal ikke legge tykke laget før det er synlig har det har sukket sammen.. blir nok til jeg sveiser i en liten runding og deretter pusser den helt ned..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok det blir sikkert fett, jeg la nedi 2stk tynnplate nedi jeg.det har ikke synket noe så det funker bra det:) Men man må være drit nøye med pussingen så tror jeg det lønner seg og grunne eller ha på noe middel før sparkelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du? for å forhindre rust eller for å få det "slett"?

Det er for å forhindre rust jeg gjorde ikke det på min. det kom en liten bobble etter ca1,5 år. Men det er historie hos meg da,panseret er helt sprøstekt:shake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digg.. har du mye penger å bruke? hva jobber du som?

Jeg har ikke så mye penger og bruke desverre,tar det fra lønning til lønning,Det blir jo litt da:) Jeg jobber som blikkenslager lærling det har jeg gjort i 3 år nå så jeg har grei nok lønn.jeg har litt under et år så er jeg ferdig så da blir det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Per Christian: Ja lærlinge lønna er et sant helvette.. har bestilt deler for over 20 000 men har delt den opp i 4 pakker/sendinger så jeg får råd ;) hehe

Sugekopp: er kjent med det fenomene. Mange luringer med M3 emblem og 1.6-1.8 motor :fatality:

Men om jeg skulle blåse noe m3 må det være en orginal M3:drive2 :chairshot

Lenke til kommentar
Del på andre sider