Gå til innhold

hva er så spennende med en 240?

Ranger emnet

Kebab gud

Anbefalte innlegg

Ser der ikke hva slags bil Kebab Gud kjører ...

Beskrivelse av kebab Gud

- kjører sikert BMV "svart"

- Lytter på Pap musikk

- Er neger eller venne med en neger

- og henger uten for en kebab butikk

eller så eier han en kebab vogn

- Utledninger tror de er tøffe i BMW

Hva gjør han inne på Volvo 240 delen av foumet vist han ikke liker Volvo ??? :op

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si at jeg synes synd på deg.

Sikkert kjempefint for deg at her inne kan man vere anonym, og slenge dritt uten at det får konsekvenser.

Men det betyr ikke at vi synes at du er noe tøff.

Hold deg unna forumet hvis du ikke kan respektere at andre har annen smak enn deg.

Synes det står respekt av de som bygger og holder på med det de liker, og ikke bryr seg om hva andre mener.

Antagelig er du sikkert ikke mere en 16 år og kjøre moped.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei litt mye hets mot kebab pjokken vel...

Alle kan jo ikke like goførti`n... Men hvis du syns den er stygg så hold dte for deg selv, de fleste som holder til på volvoforumet er her fordi de antagelig allerede har en volvo eller har planer om å kjøpe, og de har kanskje noe de lurer på, eller noe de vil lære bort. Ingen her som interesserer seg for dine meninger om 240`en utseende.

Men du kom med et ærlig spørsmål:

kan noen snart fortelle meg hva som er så spennende med "mr.firkanta" også kjent som Volvo 240 hvorfor kjøpe en frivillig?

Ok.

1.) Som nevnt tidligere, den er billig.

2.) Den er veldig holdbar, tåler mye juling.

3.) Bakhjulstrekk.

4.) VELDIG lett å skru på!!!

5.) Billige deler, +lett å få tak i deler.

6.) Og den har faktisk sjarm, (min mening)

Er vel ingen her osm har sagt at det er noe spesielt spennende med denne bilen. Men jeg skal forklare deg det.

hvis du f.eks koster på en brukbar 240 ca 10-15 000 så har du en bil som har rundt 150-170hk, ettersom hva slags deler du kjøper.

Og siden dette er en bil med bakhjulstrekk så sier det seg selv at det er gøy å kjøre den. Det er alltid spennende og teste bilen sin etter flere uker med trimming, skruing og tilpassning.

Moralen er:

Du vil aldri klare å få meg til å skifte mening.

Volvo 4 Life!

Mvh Espen, som ser fram til å teste 245`en snart.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår