Gå til innhold

Styling .. hvorfor?

Ranger emnet


Kebab gud

Anbefalte innlegg

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by bidz

 

Litt drøy.. den var helt for jævli spør du meg :)

 

vingen på Håkon sin bil passer fordi det er gjort mye med bilen utseendemessig, samt at vingen ikke har klassisk aluvinge design.

 

Selv om den s14'en er styla ellers, så ser den ikke no spesielt ekstrem ut for og være ærlig, og da er den vingen der alt for stor synes nå jeg.. spesielt på rompa til en s14 (de rumpene er ikke akkurat "feite", men heller litt "tynne", hvis dere forstår)..

 

og at den er dobbel gjør det jo ikke no bedre :D

 

 

Bare gøy med litt kritikk. Har jo ikke akkurat bygget bilen til deg heller, så det gjør ikke så mye om du ikke liker den:D

 

Hva som må til for at en bil skal være ekstrem nok til at den trenger en vinge med funksjon blir vi vel aldri enig om. Jeg ville nok ikke satset på en Suprastyle-vinge, som kanskje kastet bilen av veien i 250km/t. Funker den ikke, så må du kjøpe en ny, og slik må du kanskje tråkle deg gjennom 6-7 foskjellige til du er fornøyd.

Er fullstendig klar over at jeg klarer meg godt uten, men skulle rompa bli litt for løs i høy hastighet, kan jeg stille litt mere downforce bak, og bilen vil bli bedre og kjøre.

 

Fronten har også sin funksjon. Den har større åpning for å slippe til luft for en noe større frontmontert IC.

 

Sideskjørt er kun for å gi bilen et bredere utseende.

 

Hekkskjørt beskytter bakfanger for stensprut.

 

Og den dekoren på siden har jeg spart MANGE tusenlapper for.

Et av merkene ga f.eks 7500.-

 

 

Tar som regel ikke kritikk av bilen så tungt, da jeg ofte får høre litt av hvert, men husk på at alle er forskjellig, og bra er det. Tenk hvis alle måtte kjøre MX5:D :D :D

 

(Før dere sier noe så vet jeg at MX5 er en sinnsykt bra bil å kjøre, og at den er kåret til en av de beste kabrioleter og eie)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg kjøper bil om et par uker (en gammel Ascona) skal den styles opp for ikke å se ut som en hvilken som helst annen gammel dritbil. Bedre at den ser blodharry ut enn at den ligner på naboen på 70 sin gamle rustne ascona :)

 

Altså jeg vil si at man styler bilen for å gjøre den spesiell. Er det en bil som er fet fra før burde man style varsomt for ikke å ødelegge men når det kommer til gamle hauger av drit syntes jeg man kan kline på med styling å drit for virkelig å få på harryfaktor :) Er jo litt gøy

-1998 Nissan 200sx s14a

-1995 Opel Vectra A 2.0i

*1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt

*1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår