Gå til innhold

Styling .. hvorfor?

Ranger emnet


Kebab gud

Anbefalte innlegg

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Kebab gud

ja .. det er sant ..

men jeg synes det er greit å skille seg ut .. men det er noe som heter smakfule biler .. og styla biler er STYGG!

Skiller man seg ut hvis man har en Golf mk4, sammen med 300.000 andre her i landet?

 

Så du mener altså at ALLE styla biler er stygge da, regner jeg med??

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh... styling er vell ikke bare STORE vinger,STORE felger og EKSTREME senking.Felger og senking ser ikke jeg på som styling.Det er obligatorisk.Noen har vinger for at de virkelig trenger det mens veldig mange som har diger vinge på 316, faktisk bare er ironiske.

 

Hvis dere ikke liker styling,kan dere umulig like detta forumet?

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

 

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten all styling har sin funksjon! :)

 

- Støtfangere med masse "luftehull", som f.eks RS fangere, jo, for å få luft til Intercooler.

- Senking for å få bedre veigrep

- Større felger for å få bedre veigrep og plass til større bremser

- Vinger er for marktrykk osv

 

 

Alt har sin funksjon, men det er sjeldent en bil blir stylet osv pga funksjon. Og det tar vel litt overhånd når man styler..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Nismo

Kebab Gud, jeg har tydeligvis missforstått hele bilgreia i føkge deg, og vil gjerne at du forklarer meg litt utfyllende om hvorfor bilen min er så stygg. (Den er stylet)

Nå heter jeg ikke Kebab GUD, men jeg vil gjerne forklare deg HVORFOR bilen din er stygg!

 

1. Den har en stor stygg spoiler bak!

 

2. Masse dårlig reklame på sida...

 

Det var deg jeg syns...

 

Felgene og høyden var forøvrig grei :p

Lupo GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jostein

 

Ohh litt drøy ving,men ellers helt ok...:eek:

 

Litt drøy.. den var helt for jævli spør du meg :)

 

vingen på Håkon sin bil passer fordi det er gjort mye med bilen utseendemessig, samt at vingen ikke har klassisk aluvinge design.

 

Selv om den s14'en er styla ellers, så ser den ikke no spesielt ekstrem ut for og være ærlig, og da er den vingen der alt for stor synes nå jeg.. spesielt på rompa til en s14 (de rumpene er ikke akkurat "feite", men heller litt "tynne", hvis dere forstår)..

 

og at den er dobbel gjør det jo ikke no bedre :D

04 Mercedes-Benz CLK

Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter

xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6

xFord Sierra 2.0iS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Nismo

Kebab Gud, jeg har tydeligvis missforstått hele bilgreia i føkge deg, og vil gjerne at du forklarer meg litt utfyllende om hvorfor bilen min er så stygg. (Den er stylet)

Sykelig rå!! Er uenig med Jostein, denne bilen gjorde seg med stor vinge!

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår