Gå til innhold

ble ener på meg også...!

Ranger emnet

melluh

Anbefalte innlegg

• Svar 151
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

takker lasse! hyggelig einser-dag i går :)

ang fangerne tenkte jeg at jeg skulle være "snill" å tilby et bytte, men det er forbehold om vedkommende har et sett med strøkne å bytte med, og at overlevering skjer her i drammen...spiller jo ingen rolle for min del!

ikke fått montert noe i dag heller..har øvd meg med sveiseapparat i 6 timer i dag..og det er jommen mange timer igjen før pene solide sveiser er et faktum! men det så bedre ut på slutten i dag enn til å begynne med.. :bok:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det går mot lysere tider...bokstavelig talt!

fått rydda og omrokkert litt i garasjen, så nå begynner det å bli grei nok plass..

uniballs hentes på mandag, så da er det bare å begynne på den moroa (etterhvert)

fangere er i boks, montert den foran, og det ser bra ut! nye felger er også i hus.. 8-15 med et 30 tror jeg..og 195-50 gummi...litt skraping skal det bli!

felgene er forøvrig nylakka med ubrukte dekk...

litt i tvil med tanke på fargen, men det får gå!

trenger forøvrig spacere, 10-15mm så om noen har noe liggende, gjerne med sentrering så rop ut..

et bilde lassjus laget som en idé på hvordan det blir...hva tror allmennheten?

Photo-0342v.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

innpresset på compomotiva er 30 eller 35...med supersporten må det være nærmere 20..også er det tykt gods i de, så må ha laaaaange bolter!

og mr.bean-beklager det med ats felgene, men han typen kom å henta di rett etter jeg la de ut som ikke solgt....ting går unna!

rart med det, men de har ligget ute for salg en måned...ingen som har sett de før den siste uka???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

innpresset på compomotiva er 30 eller 35...med supersporten må det være nærmere 20..også er det tykt gods i de, så må ha laaaaange bolter!

og mr.bean-beklager det med ats felgene, men han typen kom å henta di rett etter jeg la de ut som ikke solgt....ting går unna!

rart med det, men de har ligget ute for salg en måned...ingen som har sett de før den siste uka???

Eg hadde ikke sett det på nettet før i dag eg. Og da hadde det jo vært for seint uansett. Ja ting går unda. :)

Eg har jo et 35 på sciroccoen min med fk coilovers. Det går akkurat. :)

- 83 VW Jetta c

- 91 VW Scirocco GT2 turbo

- 08 VW Fox 1,4 tdi

- 75 Audi 50

- 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med litt heftig justering av camber så klarer jeg sikkert å lure de på,

men da blir vogna som ei hjulbeint ku! se hva jeg ender opp med..har forsåvidt ikke bare god erfaring med tema sine, uten sentrering,

så tenkte å spare meg for banninga denne gangen, å slippe 3 forsøk på å få jævelskapen sentrert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grøss og gru! Var det 195/50-dekk på felgene, ja. Da kan det fort bli litt plassproblemer, selv om det er kappa en del i skjermene. I verste fall "tilpasser" de store dekka GTI-bredderne bak, ettersom buen i dekket er såvidt stor i forhold til buen i hjulåpninga. Utfra chop-chop-bildet ovenfor blir det seende bra ut med hvite felger. Om du mot formodning skulle finne på noe annet måtte det i så fall bli å polere kantene og lakke stjerna svart. Da får du fremheva (den ikke spesielt dype) kanten;).

Ang. spacere: FK og H&R lager bra spacere og de er lette å få tak i. Ofte er det ikke sentreringskant på dem før du er oppe i 15mm tykkelse, hvilket jo er det du trenger, dersom du har ET 35. Dette skal stå på innsiden av en av eikene. Det har det i alle fall gjort på de to settene med Revo ML jeg har hatt (riktignok fra Schmidt, men dog).

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider