Guffen Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Var ikke noe 240, var heftig trimma MB 190E! Den var nok for trimma så den hadde litt problemer med å komme seg opp, men vi klarte det til slutt. Skvatt litt da 2 biler kom helt inntil meg på siden ja.. ta det litt roligere neste gang. Holdt på å kræsje med en BMW da jeg drifta ned bakken der også. Farlige greier! Hvor var schizo a?? haha.... Var det deg vi kjørte forbi på hver vår side opp bakken? Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Syns å huske at jeg tok den andre oransje på innern:lol: Det sitter faktisk så godt at jeg ikke kommer noe spess breiere. Også er det første gang jeg har turbo bil, så jeg må venne meg til å holde turbo trykket oppe til enhver tid.... Må nok heve bilen litt også hvis den skal holde hele vinteren.... Du synes å huske du tok han på inner'n ja, men betyr ikke det da at du ikke klarte å ligge like bredt som han da ? :lol: Med turbo240 så klarer du ikke å ligge bredere enn en tilsynelatende vanlig 240.... ikke bra! Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Var ikke noe 240, var heftig trimma MB 190E! Den var nok for trimma så den hadde litt problemer med å komme seg opp, men vi klarte det til slutt. Skvatt litt da 2 biler kom helt inntil meg på siden ja.. ta det litt roligere neste gang. Holdt på å kræsje med en BMW da jeg drifta ned bakken der også. Farlige greier! Hvor var schizo a?? Spant ikke rundt noe mb, spant rundt en 240:P 100% sikker;) Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Var der idag. faen det er glatt der oppe! Var litt irriterende med alle grevlingene(forhjulstrekkerne) som drev å brekka rundt der.. kjørte gris og kjørte motsatt retning av det alle andre gjorde.. jævla idioter. blinka og tuta på dem, men de bare vinka tilbake... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schizo Skrevet November 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Hvor var schizo a?? Jeg var der jeg, men kjørte mamma sin bil for jeg kom ikke opp med de slitte sommerdekkene mine.. Var litt opp og ned da, men var der endel.. Det var en hvit 240 sedan som sto og sleit med og komme opp, jeg paserte den selv. Skal folk på tryvann i helgen eller? Vraka bilen bob? Siter - 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt) x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt) VW-Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas2400 Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 bare en test. første innlegg! har forresten vært på tryvann de siste dagene jeg også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 hvordan er føre oppå der nå? mye humper fortsatt eller ?? hater det harde humpene som var der på mandag, for de veit jeg at sliter no jævlig på foringene i understellet. :s Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Mye humper ja Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schizo Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Nå er snøen så og si borte der oppe, bare der hvor det var humper det var litt igjen :( Siter - 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt) x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt) VW-Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Pytt, det kommer mer snart :D Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Pytt, det kommer mer snart :D håper det kommer snart ja, kan ikke du dra en liten snø dans så kanskje det kommer fortere ;P Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 håper det kommer snart ja, kan ikke du dra en liten snø dans så kanskje det kommer fortere ;P *Danser mens han monterer ledningsnett* Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240-prosjekt Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Vraka bilen ? Hvorfor tror dere at jeg har vraka bilen ? Hørte plutselig fra Morten at bilen min hadde brent ned og. Bilen lever i beste velgående den. Det eneste var at jeg hadde en oljelekkasje som ble fiksa tidligere på kvelden, og jeg så bare etter at det var tett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schizo Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Kjørte litt rundt med planer om å stikke tilbake, men plutselig sluttet bilen min å gå på alt annet enn tomgang... Inne på verkstedet begynte det plutselig å brenne før jeg rakk å sjekke noe særlig, er jævlig glad for at jeg har montert en 2 liters skumslukker foran førersetet, den redda bilen fra å brenne helt opp.... Jeg trodde det var deg bob... Vraka var bare overdriving :P Snøen kommer vel tilbake snart, er ganske glatt da, er jo islagt på asfalten :) Siter - 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt) x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt) VW-Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Da er bilen min i orden igjen, men hvor faen er snøen? Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg