X-istenZZ Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 ill be there ;) Hadde alt for mange timer på tryvann i fjor med gammle bilen. klarte å ligge brei rundt "midtrabattene" på tvers over p plassen 3 runder uten å snurre :D :P Genial plass uten så veldig mye purk Siter 2004 - Chevrolet Tahoe 1992 - BMW E36 Turbo Drifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Det snødde der da jeg ruslet innom for et par timer siden... Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schizo Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Snødde der fra 8 og utover, men mest slafs som la seg da, men ble glatt nok til og leke litt der utover kvelden... Er spådd snø i natt da så får håpe det legger seg mere ;) Var faktisk 2 grå EVO'er der i kveld =) Vi får håpe på snø i morgen ellers blir det fort kjedelig... Siter - 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt) x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt) VW-Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet Oktober 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 satser på at snøen holder seg der, tar en tur opp imorra:) Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schizo Skrevet Oktober 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Nå er jeg i maridalen på jobb og her snør det som bare det! Nesten snøstorm =) Tror kanskje jeg tar en tur opp etter jobb idag :D Mange som kommer i kveld? Siter - 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt) x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt) VW-Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snow4Fun Skrevet Oktober 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 nå snør det her.. kommer et par biler fra sørumsand.. Siter 88 Honda Prelude 2.0L 16V doch 150hk 96 Audi A4 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Må nesten ta en tur og brekke rundt der :P Er så kjipt å ha forhjulstrekk men kan da ha det litt gøy for det :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Var der i går jeg også, kjørte peppes hehe:) Men pga ræva dekk så skle man bare av i svingene heh.. Skulle hatt bakhjuls på yarisene... Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Var på tryvann en tur igår selv. Det endte ikke så godt, rast turbo, defeft motorfeste og et eksosanlegg som trenger en seriøs reprasjon. Holdt på å vri huet av meg når jeg møtte de peppes bilene... hehe... Fikk man ikke bestilt pizza hjem igår eller??? Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Var på tryvann en tur igår selv. Det endte ikke så godt, rast turbo, defeft motorfeste og et eksosanlegg som trenger en seriøs reprasjon. Holdt på å vri huet av meg når jeg møtte de peppes bilene... hehe... Fikk man ikke bestilt pizza hjem igår eller??? Du hjerja ganske godt oppe på tryvann igår ja, men du klarte fortsatt ikke å ligge like bredt som den andre oransje 240'n oppå der da. Synd med turboen da, men er ikke rart motorfestet og eksos anlegget fikk juling da, med den kjøringa der :P Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Veit hvem som kjører begge de grå Evoene! Var klumpete å jævli der i går! Til deg i hvit 240 sedan som stod å spant i bakkene opp mot tryvann: Var et uhell at jeg kom borti brekket for å snu å kjøre forbi deg også ned igjen, håper du ikke blei irritert over at jeg kom lett i gang igjen:P Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Veit hvem som kjører begge de grå Evoene! Var klumpete å jævli der i går! Til deg i hvit 240 sedan som stod å spant i bakkene opp mot tryvann: Var et uhell at jeg kom borti brekket for å snu å kjøre forbi deg også ned igjen, håper du ikke blei irritert over at jeg kom lett i gang igjen:P Var det en med 240 som ikke kom opp ??? Han skulle fått 240'n sin inndratt !! Var jo ikke såå stress å komme opp der, selv jeg med 4 år gamle, harde vinterdekk, kom jeg opp uten alt for store problemer, spant litt sidelengs :P men kom opp uten stopp. Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Du hjerja ganske godt oppe på tryvann igår ja, men du klarte fortsatt ikke å ligge like bredt som den andre oransje 240'n oppå der da. Synd med turboen da, men er ikke rart motorfestet og eksos anlegget fikk juling da, med den kjøringa der :P Syns å huske at jeg tok den andre oransje på innern:lol: Det sitter faktisk så godt at jeg ikke kommer noe spess breiere. Også er det første gang jeg har turbo bil, så jeg må venne meg til å holde turbo trykket oppe til enhver tid.... Må nok heve bilen litt også hvis den skal holde hele vinteren.... Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Tusen takk til deg i BMW E30 stasjonsvogn som stoppet meg fra å kjøre inn når det var purk der! Kjørte litt rundt med planer om å stikke tilbake, men plutselig sluttet bilen min å gå på alt annet enn tomgang... Inne på verkstedet begynte det plutselig å brenne før jeg rakk å sjekke noe særlig, er jævlig glad for at jeg har montert en 2 liters skumslukker foran førersetet, den redda bilen fra å brenne helt opp.... Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drømmenDIN Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Veit hvem som kjører begge de grå Evoene! Var klumpete å jævli der i går! Til deg i hvit 240 sedan som stod å spant i bakkene opp mot tryvann: Var et uhell at jeg kom borti brekket for å snu å kjøre forbi deg også ned igjen, håper du ikke blei irritert over at jeg kom lett i gang igjen:P Var ikke noe 240, var heftig trimma MB 190E! Den var nok for trimma så den hadde litt problemer med å komme seg opp, men vi klarte det til slutt. Skvatt litt da 2 biler kom helt inntil meg på siden ja.. ta det litt roligere neste gang. Holdt på å kræsje med en BMW da jeg drifta ned bakken der også. Farlige greier! Hvor var schizo a?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg