Gå til innhold

lage gulvteppe selv?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

tenkte jeg skulle prøve meg her med ett spørsmål om interiør, trenger nytt teppe i bilen og hadde tenkt å lage dette selv..noen som har tips og triks angående dette? tenkte at det muligens finnes noe som kan varmes opp eller lignende slik at det følger gulvet sine former. Er vell kanskje noen av dere som kan ha hadd bruk for dette eller alikevell har ett tips eller to?

vwsportz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne formsydde greier har jeg aldri hørt man kan lage selv.

Men biltepper med gummiert bakside for å klippe til selv har de f.eks på Biltema i grått. Selve teppene kan godt være bra, men slike blir ikke fine uten av du får sydd kantene på de etter at de er klippet. Det må du ha en møbelsalmaker el. med proffutstyr til å gjøre og da går vel prisen opp endel uansett, tenker jeg.

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ikke pengene som var det største problemet bare at jeg ikke har funnet en hel matte bare deler man setter sammen å dette synst jeg ikke er noe fint, det må jo være ett eller annet man bare varmer opp og stryker til for å få det til å følge gulvet, hadde jo vært en enkel sak hvis det fantes noe slikt...

vwsportz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ikke pengene som var det største problemet bare at jeg ikke har funnet en hel matte bare deler man setter sammen å dette synst jeg ikke er noe fint, det må jo være ett eller annet man bare varmer opp og stryker til for å få det til å følge gulvet, hadde jo vært en enkel sak hvis det fantes noe slikt...

Hei, ser det er harstadværinger hær, det er bra,

Har du hørt med Tor evensen, han kan sikkert veilede deg, - . jeg bor foresten i Kongsvik..

Lenke til kommentar
Del på andre sider