Gå til innhold

Kjøp av 200SX, "hjelp"


MrKadett

Anbefalte innlegg

Probleme med turboene i de aller først S13'ne var oljerøre som lå litt for nære eksosmanifolden. Det er ytterst få S13 nå med den gamle typen oljerør.

 

Vandelige feil:

 

-Rust: Kanaler bakerst og under spoiler bakluke.

wtf? Se

 

-Sjeldent oljeskift fører lett til slitt turbo, og i verste fall rådelagrer. Dette p.g.av att olje blir lett varm ved hardere kjøring i disse bilene.

wtf?Se om den ryker blått

:rolleyes: Høre etter klakkelyder når går rolig av gassen v. kjøring

 

-Turboene har en liten tendens til å løsne fra manifold. Ofte p.g.av att eksosanlegge henger i turbo'n p.g.av delvis defekte oppheng, eller att eksosrøre står i spenn fra turbo'n.

:rolleyes: Høre etter eksoslekasje i motor-rom

Nissan Maxima QX-R A32 97mod

Nissan 200SX S13 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår