Ongabonga Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Lurer bare på om det er stor forskjell på et eller 2 kammer i kasse med 2x12". Hadde tenkt meg 2 slike: http://www.elutstyr.no/product_info.php?cPath=239_149_150_152&products_id=446 Har en kasse jeg kan kjøpe, men det er kun et kammer. Har det mye å si? Er en lukket kasse, og det skal inn i en Volvo 240. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Det funker helt fett. Bassbrothers sin caddy har vel 2 pr kammer di å, mener jeg. (De kjører 6 stk) Men pass på literene dine. Ville evn ta kontakt med http://www.bassbrothers.no for litt info og hjelp. Hyggelige karer Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Lurer bare på om det er stor forskjell på et eller 2 kammer i kasse med 2x12". Hadde tenkt meg 2 slike: http://www.elutstyr.no/product_info.php?cPath=239_149_150_152&products_id=446 Har en kasse jeg kan kjøpe, men det er kun et kammer. Har det mye å si? Er en lukket kasse, og det skal inn i en Volvo 240. Kommer ann på hvordan de skal drives. Skal de drives med monoblokk går det greit, hvis de drives av en 2-kanaler eller 2 separate forsterkere bør du ha skillevegg. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ongabonga Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Sendte mail til bassbrothers og spurte nå. Fikk dette som svar: 1 kasse på 80 liter tilsammen er beste kasse. 2 bassrefleksrør på 10cm diameter og 26cm lengd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ongabonga Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Har egentlig et sprøsmål til, har formen på kassen noe å si? Gjør det noe om kassen blir veldig tynn? Altså ikke så dyp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bussemannen Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Har du et par cm. klaring fra elementet til bakveggen skal det ikke ha noe å si. Marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 I ditt tilfelle tror jeg nok det går greit å bruke en kasse med ett kammer, utformingen på kassen har nok heller ikke så mye å si, MEN portene bør du enten ha i samme vegg som subbene eller i toppen av kassen.. Om kassen er tynn som du kaller det går nok også greit så lenge du har riktig antall liter. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 spørs vel litt hva slags forsterker han har da?? mener og huske at noen sa noe sånn ca som dette:. 2 kammere funker med både mono blokk og 2 kanaler 1 kammer funker dårlig med to kanaler siden det er en viss sjangs for at sub RCa er stereo.. ELLER?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ongabonga Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Jeg har tenkt til å kjøpe en Helix Dark Blue 1000.1. Holder det til 2 stk Cadence Triplex? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Det holder det ja, men ikke glem strømmen:) Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ongabonga Skrevet Oktober 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Tenkte med et kinetik HC800 batteri og ny dynamo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg