Hans Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Så at det sto en rød Alfa (tror jeg..) med veltebur å noe greier på Esso kanalen i går, Søndag... Noen som vet no..? Gadd ikke snu for å ta bilder men den så feit nok ut..... :) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GjerstaN^ Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 sikker på at det ikke var en lancia delta integrale, eller hva de nå heter da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Det var det ikke.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Var det en liten,gammel coupe? Kanskje en alfa GT 1300,1600 osv. bertone..? Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet November 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 kan godt stemme... Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Liten sak? Kunne det vært rallycross bil? Holder til en sånn hos en italiensk-frelst kar som bor mellom Torød og Agerup, du holder vel til i de trakter du og etter hva jeg har sett? ;) Var jeg som kjørte den grå E30'n på døgnet på lørdagen, jeg som spurte om dere hang med til Sandefjord... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Liten sak? Kunne det vært rallycross bil? Holder til en sånn hos en italiensk-frelst kar som bor mellom Torød og Agerup, du holder vel til i de trakter du og etter hva jeg har sett? ;) Var jeg som kjørte den grå E30'n på døgnet på lørdagen, jeg som spurte om dere hang med til Sandefjord... Å, er det deg ja :) Må jo stoppe å slå ann en prat :) Tror ikke det var rallycross... Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg