The Mazta' Skrevet Juni 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2002 ...det var så lite aktivitet på 323-forumet at jeg tenkte jeg kunne spe på litt med å legge ut en helt egen link om mitt lille prosjekt ;) Kan i første omgang legge ved et bilde av vognkortet, så får vi se om det er noen som tør å utfordre til dragrace?:confused: Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Juni 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2002 Haha! Knall bra! :) Men er det egentlig 184 som skal stå der? Er jo mye d å..! ;) Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet Juni 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2002 Det ble vel noen kr i avgifter til staten ved import da. he he.. Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Juli 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2002 Det skal vel stå 136 kw (185 hk) I disse dager hjelper det vel lite hva som står i vognkortet, de fleste trimmer jo bilene sine alikevel :D De fleste tør vel å utfordre en GT-R til dragrace, etter 2-3 turer på stripa så går jo girkassen til helvete..... :mad: Med mindre du har en X-Trac 6-trinns sekvensiell kasse til 300.000 kroner da :D Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Mazta' Skrevet Juli 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2002 Skal nok stå 136kW og 1840ccm ja...men damen på biltilsynet som overførte spesifikasjonene fra fahrzeugbrief'en visste bedre...:???: uansett så er jeg egentlig ikke typen til å kappkjøre, har sikkert noe å gjøre med at jeg fikk en S-klasse Mercedes i fronten på min forrige GT-R (sjåføren var 18år og 2mnd, var ute å kappkjørte med noen like evneveike kompiser), 98m bremsespor før front mot front kollisjon i mitt kjørefelt....5 uker på sykehus og et halvt år på krykker for meg.. Har fått såpass mye respekt for trafikken etter det at kappkjøring blir det ikke for min del jaffall..men nok om det :) Girkassa er svært så standard den, holder ennå på å få skiftet alle lager + fordelingskasse. Kommer ikke til å legge ut penger på å få noe kraftigere, sparer de heller til å få realisert RX-7 FD drømmen:rolleyes: Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Juli 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2002 Kjipt å høre da! Man begynner å lure på om enkelte mennesker har fått sertifikatet sitt i en cornflakes-eske. Jeg kjører egentlig ikke noe særlig fort jeg heller, liker bedre å ta den helt ut på en svingete vei med lite trafikk. Og de er det mange av der jeg bor :D Å kjøre i 200 km/t er liksom ikke noe særlig tøft, aksellerasjon og veigrep er det viktigeste for meg. Derfor er 323 GT-R den perfekte bil for meg :) Angående det med RX7, jeg er ganske enig. Hvis jeg ikke får tak i en sterkere kasse til bilen så selger jeg den og kjøper meg en rx7... like greit det. Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Mazta' Skrevet Juli 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2002 Nå begynner ting å falle på plass, slenger ut et par bilder jeg.... Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Mazta' Skrevet Juli 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2002 ...og ett til. Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Juli 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2002 fett..... Har vurdert å klistre på noe riceboy-dekaler jeg oxo, er jo ikke så vanlig rundt her. Hva koster noe sånt da? Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xalibur Skrevet Juli 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2002 Originally posted by The Mazta' ...og ett til. jævli feit den bilen din !! har du noen specs å dele med oss? hvilke mods har du foretatt deg? H.M Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Mazta' Skrevet Juli 16, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2002 skal vi se, kan vel ta å liste opp hva jeg har handlet inn etter jeg kjøpte bilen i januar: HKS 150mm luftfilter HKS 2,5" cat-back eksos m/ 96mm enderør GReddy Type S blowoff valve Blitz SBC ID type II boost controller Denso Iridium Power plugger Masitaly President 7,5x18" (ET40) felger Falken FK-451 215/35ZR18 dekk Eibach Prokit sportsfjører MOMO Apache ratt GReddy 60mm boost meter CUSCO fjørbeinstag bak Blitz brannslukker Pakfeifer Combat frontfanger Postert sideskjørt Pioneer DEH-P9300R cd-spiller Audison VRX 6,420 forsterker Focal Audiom TLR diskanter Focal Utopia 4W2 mellomtoner Focal Utopia 5WS mellombasser JL Audio 10W7 subwoofer Har i tillegg skiftet alle lager i kassen da den alikevel var åpnet for å skifte drev i fordelingskassen. Har også lagt inn sånn circa 25kg asfaltmatter i dører, sider, gulv, torpedovegg og bagasjerom, da erteboks-faktoren er tildels meget høy i en original GT-R.... (har forresten også alarmanlegg i toppdivisjonen i tilfelle feil folk skulle lese hvor mye "godis" det er på bilen:o) Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Mazta' Skrevet Juli 16, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2002 ....glemte å ta med at eksosen "plootselig" ble 2,5" turbo-back isteden for cat-back, kannke ha Mazda med astma vet du:D Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Juli 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2002 Hvor skaffet du Blitz-slukkeren din? Jeg bestilte min fra import-tuning for en god stund siden, men det var problemer med å få levert de fra japan. Gleder meg til å se bilen din in real life! Blir vel sikkert ikke noe særlig med treff før neste år , eller... ? Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xalibur Skrevet Juli 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2002 Originally posted by The Mazta' skal vi se, kan vel ta å liste opp hva jeg har handlet inn etter jeg kjøpte bilen i januar: HKS 150mm luftfilter HKS 2,5" cat-back eksos m/ 96mm enderør GReddy Type S blowoff valve Blitz SBC ID type II boost controller Denso Iridium Power plugger Masitaly President 7,5x18" (ET40) felger Falken FK-451 215/35ZR18 dekk Eibach Prokit sportsfjører MOMO Apache ratt GReddy 60mm boost meter CUSCO fjørbeinstag bak Blitz brannslukker Pakfeifer Combat frontfanger Postert sideskjørt Pioneer DEH-P9300R cd-spiller Audison VRX 6,420 forsterker Focal Audiom TLR diskanter Focal Utopia 4W2 mellomtoner Focal Utopia 5WS mellombasser JL Audio 10W7 subwoofer Har i tillegg skiftet alle lager i kassen da den alikevel var åpnet for å skifte drev i fordelingskassen. Har også lagt inn sånn circa 25kg asfaltmatter i dører, sider, gulv, torpedovegg og bagasjerom, da erteboks-faktoren er tildels meget høy i en original GT-R.... (har forresten også alarmanlegg i toppdivisjonen i tilfelle feil folk skulle lese hvor mye "godis" det er på bilen:o) (må bare si det en gang til) Jævli feit den GTR'n din! si fra når du legger den ut for salg! Jeg er en potensiell kjøper!!! forresten...lagt mye penger i bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Juli 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2002 En ting til, hvor skaffer man Denso-plugger her i landet? Har du gått ned i varmegrad i forhold til originalpluggene? Man skal vel gjøre det når man begynner å skru opp turbotrykket? Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg