Hjernen Skrevet August 23, 2003 Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 Her kan vi legge inn Grenland siden Vestfold har sin egen tråd.... Litt kort varsel men jeg prøver fordet....... :D Kan vi prøve å få til noe på Gummin i kveld og kjøre ut til Bamble og Skien.... For dem som vil slite litt gummi så må vi prøve å gjøre det litt planlagt, men det tar vi på plassen........ :op :cool: Siter imstupid "Veteran-råner" Das Blitz 4 ever.... Wagen und Bayer sugen...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
supraole Skrevet August 23, 2003 Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 jeg er med, når klåkka da? 11- 12 tida? må fikse bilen først, sleng deg ned, men kjøp med noe cola. automaten er destroyd.:o Siter sdfngeorngergnr er sikkert en by i Wales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maiden-honda Skrevet August 23, 2003 Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 jeg er også med.daddy cool:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjernen Skrevet September 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Skal vi prøve å få til noe 19/20.09.03??????? Møte opp på gummin sånn ca kl 2100??????? Vi finner ut hva som skjer i løpet av natta......... :cool: DADDY COOL :cool: Siter imstupid "Veteran-råner" Das Blitz 4 ever.... Wagen und Bayer sugen...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 This sounds like F_U_N!! Hvor er gummin? Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maiden-honda Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Du vet at jeg er med på den der og det er sikkert supraole også:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maiden-honda Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 gummin er i porsgrunn parkerings plassen ved brygga Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Er sikkert med jeg også. Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Problemet er vel at dette ble postet for litt siden. Skjer det noe mer? Blei det noe av? Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 dæven.. endelig så skjer det noe av organisert gummi brenning i grenland oxo.. jøss.. venta dere bare på at jeg sku fløtte eller?? hehe menne om detta blir noe av så si fra da.. tar gjerne turen fra tønsberg og opp jeg bare får å være med på detta :) rånekulturen i grenland trenger et lite kick i baken jah.. så keep up the good work!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
supraole Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 jeg gidder .... ike være med på no sånt tull. bare kødda er der kl. 4 for å varme opp Siter sdfngeorngergnr er sikkert en by i Wales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Originally posted by Hjernen Skal vi prøve å få til noe 19/20.09.03??????? Møte opp på gummin sånn ca kl 2100??????? Vi finner ut hva som skjer i løpet av natta......... :cool: DADDY COOL :cool: Sikkert endel som skal på gatebil den helgen........ Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Jeg er med!! Tenkte først på gatebil treffet, men det er så sinnsykt kaldt. Tror ikke jeg vil få den store gleden av det. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjernen Skrevet September 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Når det gjelder gatebil så tror jeg nesten hele grenland var der sist og da var det laaaaange køer og en del som fikk bøter for å ha parkert langs veien. Det var også vanskelig å finne en ledig plass til telt på fredags ettermiddagen/kvelden. jeg gidder ikke inn dit nå........... Venter til våler til våren,,,, de ligger i forhandlinger om å kjøpe haslemoen leir, det blir ca 125000 mål med bedre forhold enn rudskogen...... Noen som kan lage en lapp og høre med Sentrum Bilpleie om den kan henge på verkstedet hans???? :cool: DADDY COOL :cool: Siter imstupid "Veteran-råner" Das Blitz 4 ever.... Wagen und Bayer sugen...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Jeg kan godt få hengt opp noen lapper rundt på aktuelle steder, som f.eks Sentrum Bilpleie. Tekst som skal være med på lappen/plakaten? Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg