Hjernen Skrevet September 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 bare at det prøves på en crusing-kveld........ Use your head man.............. Siter imstupid "Veteran-råner" Das Blitz 4 ever.... Wagen und Bayer sugen...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
supraole Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 døh, øy døh. nei den er for drøy. neimen, da må det bli noe skikkelig, istedefor og bare stå der parkert og ikke kjøre en dritt det for kjedelig. hva hydrosletta. Siter sdfngeorngergnr er sikkert en by i Wales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjernen Skrevet September 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Da ble den kvelden ferdig....... :( Vi ble ca 40 biler men vi var spredd rundt i distriktet da det øsa ned, vi var ca 7-8 biler på Esso Brua, 5-6 på gummin, noen (7-9)?? sto på Shell og de i Skien tror jeg var på gamle Elefanten eller Arkaden der det er tak.......... Ellers en kjedelig kveld takket være regn........ :( Tusen takk til de som møtte opp iallefall......... :cool: Siter imstupid "Veteran-råner" Das Blitz 4 ever.... Wagen und Bayer sugen...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 skulle gjerne hvert der selv.. men bilen min er litt "syk" for tiden.. og jeg har seriøst liten lyst å dra til grenland for tiden (har ei x dame der som kuker seg noe jævli) men si fra om det blir flere sånna kvelder da.. kankke la dritt vær ødelegge da.. blir jo bare morro om det er litt vått ute..lettere å breisladde gjennom rundkjøringer osv..hehe spess om man kjører FWD!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 FWD breisladd compo i rundkjøring hadde hvert moro!! hehe.... Men er vel ikke akkurat noen mulighet, eller? Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Originally posted by The cowboy (har ei x dame der som kuker seg noe jævli) Har eksdama di kuk sier du!? Interessant....:D Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
supraole Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 takker for crediten daddy cool. prøver å få til litt bedre neste gang. dritt at du ikke kan være med til norbyen til helga da. Siter sdfngeorngergnr er sikkert en by i Wales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Kolonne fra skien-porsgrunn? Vi er en, to, tre og fire biler. Eller fire til sammen. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetCar Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Det er jo alltid noe i Porsgrunn/Skien i hæljene da. Tror neppe det ble noe mer samling pga. denne posten her. :D Supraole: når skal dere bortover til Nordbyen? Siter StreetCar http://www.StreetCar.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maiden-honda Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 meg,supraole og precious skal møtes på gummin 18.30 så det er sikkert bare å slenge seg oppover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Heng på, heng på! Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Skal nok bortover jeg også, så det er mulig vi også henger oss på hvis det er ok!? :D Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen-S Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Noen som skal ut i mårra kveld? Siter Det Hvite Vidunderet! Toyota Corolla Projektet mitt http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/205397-hvite-vidunder-corolla-projekt.html#post2278068 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg