Gå til innhold

Den store snøkaostråden: 2006/07.

Ranger emnet

Mr.TransAm

Anbefalte innlegg

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har en fin video av første snøen ifjor, da lå en jeg bak en volvo x90 med sommerdekk og kjerring ved rattet. Fullt rattutslag og full brems ser komisk ut nedover. Slippe bremsen og hoppe over i motsatt felt for så å gjennta samme prosedyre. Helt utrolig at det går ann å tenke så lite!

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid like spennende å se hvor mange som kjører av veien første snø/is/frost dag. Skal selv få lagt splitter nye vinterdekk på bilen idag klokken 16 - været bør holde seg fint her i Bergen frem til det tatt i betraktning at det var 13 grader i dag tidlig. ;)

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her på sunnmøre snør det som bare juling faktisk, men det legger seg ikke :) Men er vel ikke lenge til det faktisk gjør det går jeg utifra

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye snø er helt vilt så tidlig.

Eirik

Er det egentlig det?

Tenk tilbake for 10 år siden, da var det snø mye tidligere enn de siste årene. Er vel heller det været vi har hatt de siste årene som ikke er helt normalt. (Normalt kan vel diskuteres, jeg, og mange andre, mener været går i bølger / sykluser. Andre kan skylde på global oppvarming).

Heldigvis får jeg vinterbilen i hus om et par dager, så da er jeg godt forberedt. Får bare håpe det blir bare veier til jeg skal sette bort Einseren, siden jeg ikke har vinterdekk. :shake

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff... tror jeg tar en time tidligere fra jobben i dag så jeg kommer meg hjem helskinnet.

Ser ut som det avtar litt her nå. legger seg ikke hvertfall. Men dette er hvertfall et sikkert tegn på at jeg må finne fram piggdekka til Jeepen

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider