Gå til innhold

Den store snøkaostråden: 2006/07.

Ranger emnet

Mr.TransAm

Anbefalte innlegg

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvorfor i det heletatt sette seg inn i bilen om man har sommerhjul? er enkelte folk virkelig så jævla dumme?

altså, man starter ikke å kjøre til jobb med sommerhjul når det er 30cm med snø ute, da burde man i bunn å grunn gå å legge seg og håpe at IQ'n er litt større når man våkner igjen

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen i helvete går det ann og si noe sånt den 30 oktober:

Det går fint å kjøre med sommerdekk til jobb i morgen, det blir verre på veien hjem. Da kommer det snø, sier vakthavende meteorolog Martin Grønnevet i Storm Weather Centre til Nettavisen i kveld.

:shake

Hvor mange ganger kan en stole på metrologene?? Nei takke seg til gamle metoden: en ull tråd hengende på trappa.. er den rimete, er det på med vinter dekk.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen mæ snakk om helgaderinger, syntes jeg hører anhver dag at det kommer "masse" snø imorra osv... :S

Edit: Tatt fra Dagbladet : "Det er ventet mye nedbør i natt, opp til 20 millimeter. Dersom det blir kaldere, vil det bli snø, spesielt i høyden." jeg skjønner ikke at det skal så mye iq til å skjønne det... :(

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor er det så mye å diskutere.. er da vel bare å få lagt på di helvette vinterdekka i god tid... vintern kommer uansett fan.. :)

Akkurat, er så dumt når folk sier feks at vinteren kom plutselig, når det nærmer seg minus og regner blir det kanskje snø... verre er det ikke.

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom ut idag til at hele bilen var dekket med snø :fatality:

Var nok ganske glatt idag ja, kjørte til jobben i dag tidlig, og da så jeg først en bmw som hadde fått en lei sladd og havna nede på et jorde utenfor veien, 50 meter bortenfor var det en uheldig TT eier som hadde fått snuta bra nedi grøfta.. Dumt jeg ikke tok med noe kamera! :)

Noen som har no bilder av utforkjøringer vintersesongen 06 ? :D

- 1995 VW "Cult Golf" :)

x 1986 VW Golf 2 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke gradene, men her er det i hvertfall kaldt og regn, men har jo snødd litt lenger opp... Håper jeg får kommet meg tørrskodd hjem fra jobb på sommergummi dag jeg da..

(Fant ikke boltene til vinterdekka i går, så må vel kjøpe nye i dag. )

Reservert Tesla Model S

Saab 93 '09

Hyundai Coupe '06 - solgt.

Audi A4 Cabrio '03 solgt.

Hyundai Coupè '04 - solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider