-850- Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Ja går det men der sitter det mindre pærer. må putte inn disse:) mener det er 4 stk husker ikke.. instrumenet er det større 3w pærer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 jeg tror det, men det er vel noe sånt som 3mm glassokkel på dem tror jeg.. Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 andreasb: Bruker den typen som er utstilt på bilde på side 2. Jeg kjøpte riktignok mine på svinesund på tv-boden, men dioder.no har den også.. Er kun 4 lyspærer i hele "klossen" til speedometer, turteller, temp, turbo, og bensin. Ellers er det småpærer til alt det andre av varselslys nede.. Tror det vil gå an å bytte til blå pærer i alt det andre ja, MEN med tanke på at det ligger grønn selvlysende plastik der, så vet jeg ikke.. skal prøve når jeg kommer så langt med prosjektbilen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zummi Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Hehe, ja jeg lurte på om det var grønn film i resten av instrumentene.. Men blått i speedometer etc vil jo være fett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 men er det noen som vet om det er mye stress å bytte i temp.måleren å klokka? Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Er bare en pære der.. Mener at det er grønn film foran den, så du må nok demontere å fjerne filmen først. Hvis ikke det er film der, så vet jeg ikke.. Jeg har fortsatt grønt lys der, men dog blanke pærer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffekake Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 TØFT!!!!!!!!!! har du no mer specs om dette, laffekake? har dessverre ikke det... fant kun bilde på nett og mente det var jo genialt . kunne godt tenkt meg å satt hvit bakgrunn og blått lys.... hadde helle rikke vært en dum ide med rødt siden bilen min ikke er blå ;) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=146099 Volvo 855 2,5 10v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 begynte å demontere dashbordet i gårkvell. etter å ha fått av toppstykket, var det bare å fjerne to kontakter, og to klips, så løfte ut instrumentet. så det er ikke noen vanskeli å få det ut. så i dag skal jeg bestille blåe pærer, pluss ei til klokka. tror ikke jeg orker å demontere selve instrumentet, for å evt fjerne filmen i klokka, men prøver heller ei sterk blå-pære:) Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 du får ta noen bilder;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffekake Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 blå og grønn , blir jo .....:P brun lilla ? hehehe...nei vet ikke ...... Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=146099 Volvo 855 2,5 10v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 du får ta noen bilder;) skal gjøre det, så fort jeg får pærene. de ble bestilt i dag, så de burde være her kanskje i løpet av fredag( håpe,håpe):) Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffekake Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 du tar bilder ja ? vil jo ha litt innblikk i prosjektet ditt ;) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=146099 Volvo 855 2,5 10v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 jeg har noen bilder liggende av selve lakkinga av interiøret, men jeg vet ikke hvordan jeg får de lagt opp her på forumet Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Du må legge de inn på photobucket.com. eller solfoto.no http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89401 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 ok, prøver med et par bilder her nå: [/img] [/img] tror det skal funke nå... hva synes dere? Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg