Laffekake Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 høres intresant ut... så du skal fortsette på ideen min ? :) ser jævelig bra ut... hvordan fikk du ut speedometer og det... er det en vanskelig opperasjon ? ble det holdt på plass med clips eller var det kunn å løsne skruene ? ser veldig bra ut dette her altså :D Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=146099 Volvo 855 2,5 10v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffekake Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 du kan jo snu den filmen som ligger på selve skjerrmen på klokka... få lysende tall istede for bakgrunn ;) gjorde det på kalkulatoren min en gang i tia :P Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=146099 Volvo 855 2,5 10v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 så bra ut ja:) hva lakkerer du med? er det dioder med 4 hoder på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 takker for det:) ja, det er værtfall det som er planen;) etter du har fått skrudd av toppen på dash'n, sitter bare speedo'n fat med to klips. bare å løsne de to kontakene, de to klipsa, så løfter du hele huset rett opp.. finns ikke vanskelig i det hele tatt:) hva det prosjektet med den kalkis'n din angår, tror jeg at jeg hopper over den biten:roll: hehe... men for all del, slå deg løs:P er liksom litt mer kostbart enn en kalkulator, så d tar jeg ikke sjansen på;) Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 jeg lakker med vanlig billakk bare, da dette ikke får store påkjenningene med tanke på beveglese å slikt. diodene er de med 4 hoder på ja:) Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffekake Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 hehe... nei skjønner jo det da :P men tenkte kanskje det ville vært kult med lys i tallene og mørk bakgrunn ! :D men men .... hadde bare kalkulatorn som eksempel , vader jeg fikk ideen fra :P Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=146099 Volvo 855 2,5 10v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 hehe skjønner;) nei det neste blir å få færdi resten av interiøret, å så bytte motor:D Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffekake Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 aaaah.. høres bra ut... ka slaks motor har du tenkt på ? større ? samme med mindre km. ? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=146099 Volvo 855 2,5 10v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet November 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 blir vel en t5 tænke æ:volvopower: de skulle ha 15K SEK på jönköping bildemo da komplett med el-nett å kjøler, men sikkert pluss frakt. e d nån andre inne på forumet her som vet av nån norske motora forresten, som ikke er så avskrekkende pris eller stand på? Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Osmosis Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 15 lapper er ikke så ille syns jeg men... det var det jeg betalte for min.. gått 160.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet November 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 neida, å etter litt grovregning kom æ fram til ca 18K NOK, færdi inntolla da.. men som sgat, vil kansje egentli helst ha en norsk motor..eller har d ikke no for seg kansje? synes bare det virker lettere liksom, mindre stress.. Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Osmosis Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 ja, men jeg har funnet bare en motor i norge med kasse, og ledningsnett.. til en fornuftig pris og den kjøpte jeg:P lete i 3 måneder.. sjeldent å finne sånn uten kontakter i norge tru jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet November 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 ja, er vel d..men jeg skal bare ha motoren da.. de på merkeverkstedet sa at automaten min er den samme som står på t5'en. var det mye jobb med tanke på det elektriske? har fått høre så mye rart av andre folk, men skulle fått visst d konkret:) fint om du har noen råd om hva jeg må gjøre/ikke må gjøre, og diverse tips & triks:) Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Osmosis Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 hehe... har ikke skiftet sjøl enda så er dårlig med tips og triks enda.. en det jeg har hørt fra andre som har byttet.. om du har nyere enn 94 så skal det bare være og bytte hjerne og motor.. bruke det som er der fra før.. men vet ikke jeg..:S jeg skal ihvertfall bytte alt elektriske som jeg får plukka fra t5 vraket.. med tanke på diagnoser å sånn senere.. han som jeg kjøpte motor av, sa han byttet på noen.. å da var det bare og skyve over og bytte hjerne.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 hmm, da håper æ at min går under den å bare switche hjernan da..min e en sein -94 den;) men jeg har hørt at glt'en har 2 hjerner, mens t5'en har bare 1, å at de må loddes sammen til den ene t5'hjernen.. eller er d bare B.S.? Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg