Osmosis Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 nei, stemmer det:) vet ikke om det gjelder til og med 94:S vet bare det er på min.. derfor jeg skal skifte alt, tenkte på å lodde jeg å men.. bli garantert noe krølll med flaksa mi så... skifter alt istedet, lære man litt om nettet på bilen å... sjøl om det tar noen timer med banning sikkert.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Osmosis Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 vil helt sikkert fungere om du lodde, om det er 2 hjerner på bilen din;) tenkte bare på om du skulle selge bilen, så er det kanskje litt lettere å si at du har skifta hele nettet og at alt diagnoser fungerer:) jeg ville ha satt meg litt tvilsom til å kjøpe en bil som var sånn lodda sammen hjerner på... men men, smak og behag... spørs hvor travelt du har det å.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 vil helt sikkert fungere om du lodde, om det er 2 hjerner på bilen din;) tenkte bare på om du skulle selge bilen, så er det kanskje litt lettere å si at du har skifta hele nettet og at alt diagnoser fungerer:) jeg ville ha satt meg litt tvilsom til å kjøpe en bil som var sånn lodda sammen hjerner på... men men, smak og behag... spørs hvor travelt du har det å.. ja, sant d da. er jo veldig greit å kunne selge bilen med god samvittighet, å vite at alt er gjort 100%! snakka med et lokalt verksted som hugge volvo, å de skulle ha 4K for motorbytte, å da skulle jeg bare levere inn bilen, å så ringer de når den er ferdig:D men jeg har tenkt å bruke vinteren på det, slik at jeg kan ha den evt klar til noen treff til sommeren:) Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Osmosis Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 4k er vel ikke så ille:) særlig når det bli gjort på volvo verksted da og får kvittering på det:) om det ikke er kvelds jobb da.. hehe.. du skal på treff ja;) da treffes vi helt sikkert i sommer.. har vel blitt ganske off topic det her men:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 hehe, regne med at det er kvellsjobb da...var liksom litt væl billi til å være på dagtid:p litt O.T tåles da;) Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Osmosis Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 er jo posten din sÅ;) hehe bli nok bra;) trimme t5`n noe eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffekake Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 funka dårlig den linke for meg ! Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=146099 Volvo 855 2,5 10v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 heh. da var ikke meninga heller det:P den havna dær med en feil;) Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Kanskje fjerne den da, siden man får virus om man trykker på den? :P Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 oi!! faan..ska fjerne den pronto:p Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffekake Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 det dekslet som ligger over cd spiler der hvor varme regulator knappene er og vifte knapp , hvordan får man skiftet pærer bakom der ? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=146099 Volvo 855 2,5 10v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet Desember 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 ehh, husker ikke helt men..mener du drar ut de 3 dingsene(de so stiller varme/retning) å da kommer du til 2-3 skruer..etter de er løsna, er det bare å rikkle den "plata" ut, så trur jeg de skal komme til syne;) Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffekake Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 har du kommen noe lengere på prosjektet her ? :) spent :D bilder kanskje;) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=146099 Volvo 855 2,5 10v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 nope, e nokk ikke d:( mye takket være den %&¤"#)!((¤# lånekassen som e s forbanna træg me å betal ut cash, pluss att æ må fløtt..så det noen ekstra kostnada dær... men blir å fortsette så fort d kommer gryn inn på kontoen=) fått gjort noe spennanes me din bil da? Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffekake Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 har invistert i innstegslister med 850 i ;) tenke det blir bra , og så har jeg 2 hella 3000 lykter som skal på snart som mulig;) ellers så blir det å ta si tid , har liksom ingen varm garasje... kanskje æ må ta inn bilen på skolen sitt verksted ;) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=146099 Volvo 855 2,5 10v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg