Gå til innhold

850 panser på 240?

Ranger emnet

volvo240_power

Anbefalte innlegg

har lyst til å lage 850 look på 240prosjektet mitt men blir vel litt mye jobb å sette på 850 lykter, men tror jeg kommer til å prøve å sveise på 850 grill på 240 paseret.. har en 850 delebil stående uansett så.. får se hvordan det blir..

driver å setter på 850 fanger under orginalen.. tengte å gjøre det samme bak.. slenger med et par bilder:P noen som vet noe mer jeg kan sette på fra 850? kommer inn seter fra 850 i den:) (kom gjerne med noen tips eller kommentarer)

Bilde201.jpg

Bilde221.jpg

Volvo 4 Life

Volvo S60 2.0 Turbo

http://www.bilforumet.no/x60/182565-volvo-s60.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Glad for att 240'n ikkje fekk nåke fleire annsiktsløftingar enn den gjor.

Sjekk opp Classic utgaven som bare blei produsert i 1600 eksemplar, me lakert kant rundt grillen å listene over lyktene i bilens farge. Den er vakker. `Å med den stoppe evolusjonen og.

- Volvo 240 GL, 1993.

VOLVO - A car you can believe in

Lenke til kommentar
Del på andre sider

850 front på 240 er som usa front på 240..

mer sier jeg ikke om det...

Hehehe..

Men hvis jeg skulle laget grill og panser "i ett" som på 850, tror jeg heller at jeg ville bygd den originale snutegrillen i ett med panseret enn å kline på noe som absolutt ikke passer.

Jeg har sett en 245 med 850 panser en gang. Han hadde bare skjøta på grillramma for at den skulle bli høy nok til 240 fronten og lagt en kromplate under grillen for at den skulle bli høy nok for ramma. Så mildt sagt diskutabelt ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

850 front på 240 er som usa front på 240..

mere sier jeg ikke om det...

Usa front er bare vakkert! Det er det mest geniale Volvo noen gang gjorde med denne bilen! Pia har USA front, 2 bosch 3000 rallye og spredere under, Bilen blir sint, får personlighet og det lyser som et lite helsike! 1000-ganger bedre enn låvelykter. 850 "look" på panseret er pent, når det er gjennomført, B4you-bilen (den lyseblå/grå/et eller anna) er et eksempel på detta! 240'n med 940 lys og jalla panser er et eksempel på ikke.

Poenget må være å kunne balansere mellom originalt og nytenkning, har man låvelyktene til 240, og 850 panserstuk, som B4you bilen (som jeg tror det er) er det vakkert!

Konklusjonen (veldig flink til å drøye:P) er at gjør du det gjennomført, kan det aldri gå galt! Hvis du først skal, gjør som den bilen! DET blir tøft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usa front er bare vakkert! Det er det mest geniale Volvo noen gang gjorde med denne bilen! Pia har USA front, 2 bosch 3000 rallye og spredere under, Bilen blir sint, får personlighet og det lyser som et lite helsike! 1000-ganger bedre enn låvelykter. 850 "look" på panseret er pent, når det er gjennomført, B4you-bilen (den lyseblå/grå/et eller anna) er et eksempel på detta! 240'n med 940 lys og jalla panser er et eksempel på ikke.

Poenget må være å kunne balansere mellom originalt og nytenkning, har man låvelyktene til 240, og 850 panserstuk, som B4you bilen (som jeg tror det er) er det vakkert!

Konklusjonen (veldig flink til å drøye:P) er at gjør du det gjennomført, kan det aldri gå galt! Hvis du først skal, gjør som den bilen! DET blir tøft!

Har selv hatt 240 med USA-front å syntes det er pent. Min lillebror har skaffet seg en -79 mod. med Amerikansk front å det er faktisk en pen bil, en GTX faktisk men nå er han i millitæret å bilen står under masse snø å det klør i fingrene etter å ta den fram å starte å fikse på den...

-01 V40 1,8i -Bruksbilen-

-86 245 -Prosjektbilen-

-80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet-

Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lyst til å lage 850 look på 240prosjektet mitt men blir vel litt mye jobb å sette på 850 lykter, men tror jeg kommer til å prøve å sveise på 850 grill på 240 paseret.. har en 850 delebil stående uansett så.. får se hvordan det blir..

driver å setter på 850 fanger under orginalen.. tengte å gjøre det samme bak.. slenger med et par bilder:P noen som vet noe mer jeg kan sette på fra 850? kommer inn seter fra 850 i den:) (kom gjerne med noen tips eller kommentarer)

Bilde201.jpg

Bilde221.jpg

Jeg monterte fra V70 på min for 4.5år siden... Ikke bare foran, men bak også. Samt T.Rød kanalskjørt.

red4-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg monterte fra V70 på min for 4.5år siden... Ikke bare foran, men bak også. Samt T.Rød kanalskjørt.

red4-1.jpg

Den fronten der er en av de finest jeg har sett på Volvo 240..ser nesten originalt ut, tror jeg har sagt det før også.

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sinnsykt fin bil du har Texascom!! :) har du bilde av åssen bilen din er bak? har du gjort det sånn som du har forran med v70 fanger under 240 fangeren? tror nok ikke det blir 850 panser på min like vel.. blir nok finest med orginalen.. og ang. usa front så er ikke det tema. fint på noen biler men tror ikke det kommer til å passe helt til stilen på bilen min..

Volvo 4 Life

Volvo S60 2.0 Turbo

http://www.bilforumet.no/x60/182565-volvo-s60.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider