Gå til innhold

Topp til VW D24TIC / Volvo 940, D24TIC

Ranger emnet

BurnPr00f

Anbefalte innlegg

Ønsker å kjøpe en topp til VW D24TIC motor, for dem som ikke vet det, så snakker vi om Volvo Turbodiesel 2,4liters som sitter i 940. Samme motoren sitter i VW LT 35 mener jeg å huske. Har du noe slikt, så ikke nøl med å ta kontakt! Komplett motor kan og være av interesse!

Ta kontakt på enten tlf, eller mail:

tlf: 40013745

mail: daniel-novak@hotmail.com

Mvh:

Daniel

d24.jpg

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint! Fikk akkurat samme tilbudet som du skrev over her, og men isteden for rådebank, så skulle visstnok toppakningen være gåen, jeg pelte av toppen, og det viste seg at den var sprekt... Så denne gangen vil jeg ha konstantert at toppen er hel, før jeg gidder å tenke videre på å gjøre en handel....

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite innspill Her. disse dieseltoppene har en lei tendens til og sprekke mellom ventilseter, Det er da ikke enbestemt at de ikke kan brukes..... de bør ses over av kyndige folk. (Har nr til en i stavanger som er dyktig.) Kjøpte meg caravelle med gåen topp i forfjord tok den av sende den over og kommet 40000km til på den samme "gående"toppen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fatality:

Lite innspill Her. disse dieseltoppene har en lei tendens til og sprekke mellom ventilseter, Det er da ikke enbestemt at de ikke kan brukes..... de bør ses over av kyndige folk. (Har nr til en i stavanger som er dyktig.) Kjøpte meg caravelle med gåen topp i forfjord tok den av sende den over og kommet 40000km til på den samme "gående"toppen....

Er akkurat det den toppen jeg har på delemotoren har gjort; sprekt mellom ventilene... =Dårlig komp....

Må ha en som er hel og fin!...

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke stor torx her så jeg må gjøre dette til uka da jeg får tatt med noe torx fra jobben

Greit det! Er ikke torx, er 12kant, mener jeg det heter... Kjøpte sånn for en mnd siden... No dritt at dem ikke rett og slett kan bruke umbraco på dem boltene der... Men så ere jo enine Deutche Nazi-motor da :D

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider