Solberg- Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Fett prosjekt du har her! Pene biler dette. :) Hvordan er lyden i volvo-femmern i forhold til f.eks Audi-femmern? Eller går de itte ann å sammenlignes? Lite peiling på volvo så..hehe Original Volvoturbo du kjører med? Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JimRune Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Tøft prosjekt, lykke til med det ;) takker:) Siter volvo (950?) prosjektet... http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=144769 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JimRune Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Fett prosjekt du har her! Pene biler dette. :) Hvordan er lyden i volvo-femmern i forhold til f.eks Audi-femmern? Eller går de itte ann å sammenlignes? Lite peiling på volvo så..heheOriginal Volvoturbo du kjører med? audi motorene har fin lyd, så hvis jeg får noe av det samme, skal jeg ikke klage.. turboen er en original volvo ja, men ikke til personbiler. Holset HX40W, kommer fra volvo B10M :) Siter volvo (950?) prosjektet... http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=144769 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 audi motorene har fin lyd, så hvis jeg får noe av det samme, skal jeg ikke klage.. turboen er en original volvo ja, men ikke til personbiler. Holset HX40W, kommer fra volvo B10M :) Det er sant. Audi har både 10 og 20v femmern, og den som lager grommest lyd er nok 10v`n etter min smak. Du har 20v på volvomotoren din right? haha..tøft..lastebilturbo det da? Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JimRune Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Det er sant. Audi har både 10 og 20v femmern, og den som lager grommest lyd er nok 10v`n etter min smak. Du har 20v på volvomotoren din right?haha..tøft..lastebilturbo det da? på 10 og 20v motorene til volvo er lyden omtrent det samme. er nok 20 v på min ja. turboen stammer fra en B10M (buss med motoren montert liggende) Siter volvo (950?) prosjektet... http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=144769 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chall Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 HEi :) gromt prosjekt.. bygger 740 med T6 motor og skulle hatt tak i bunnpanna og div andre deler.. veit du om noe? :) lykke til videre! :) Siter -Volvo 740 T6 prosjekt- - Bruksbilen: Volvo 940LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chall Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 bunnpanna til 960 motoren altså * Siter -Volvo 740 T6 prosjekt- - Bruksbilen: Volvo 940LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 bunnpanna til 960 motoren altså * Hva er problemet med den bunnpannen du har da, det er vel bare på T5 som bunnpannen må bygges om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Er annen bunnpanne på T6 enn på 960. Må byttes ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chall Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 må byttes til 960 bånnpanne for at motoren ikke skal butte i traværsen.. T6 bånnpanna er for "tjukk" :) Siter -Volvo 740 T6 prosjekt- - Bruksbilen: Volvo 940LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 engine updates!!! :) brunifisering av skruer: Hva gjør du med de rent fysisk, og hva er hensikten / formålet? Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 audi motorene har fin lyd, så hvis jeg får noe av det samme, skal jeg ikke klage.. turboen er en original volvo ja, men ikke til personbiler. Holset HX40W, kommer fra volvo B10M :) Skulle ikke gått for et skikkelig grenrør og en skikkelig turbo når du først har lagt såpass mye jobb i det da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 knall prosjekt!! blir gromt! Siter 1988 - Bmw 325ix touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JimRune Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Hva gjør du med de rent fysisk, og hva er hensikten / formålet? så alle bolter/skruer osv ser originale og nye ut... utstyret som jeg brukte, er kjøpt fra http://www.gasolin.no Siter volvo (950?) prosjektet... http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=144769 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Fungerte det utstyret godt? Kunne det brukes flere ganger eller var det "engangs"? Vurderer å kjøpe et sånt sett selv, liker originallook. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg