Gå til innhold

e30 vs. e36

Ranger emnet

Aleksand3r

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har du penger til en e36 så kjøp det før en e30. Mye bedre å kjøpe en e36 320 fremfor en e30 325 på grunn av alder, kjøreegenskaper og kvalitet/ " luksus "

I e36 får du jo en bil som for det første ser 10 år nyere ut. Bilen ser bedre ut innvendig og. For det andre er e30 som oftest noen ritzkjekser. Skal mye til for og finne en e30 som ikke er mye rust på. Husk også de nye motorene til e36. Og e36 er jo også en større bil.

Nei, kjøp e36! :D

Audi A3 1.8 1998 mod

Bmw 320I 1996 mod *solgt*

Bmw 320CI 2002 mod

Golf Tdi 1.9 1993 mod *solgt*

Bmw 325 M-tech 1995 mod *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp den du liker best.

Du må regne med en del mer arbeid og utlegg på en e30.

Hvis du kjøper ett dårlig eksemplar, kan den fort bli like dyr som en e36.

Jeg kjøpte min for 35k og totalprisen har allerede nå krøpet over 50k før rustfjerning.

Og min var i ganske god stand til å være e30.

Hvis du går for e30, ta deg god tid på å undersøke bilene, ikke kjøp det første og beste for det blir fort dyrt.

http://i7.photobucket.com/albums/y270/Yngvejos/bimmer45.jpg

"Styling"

35mm senking.

hvite blinklys

borbet a felger

fjerna emblem bak.

Lakkert bremsecalipere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.

Du får mer bil for pengene med E36. Velholdte E30er ligger høyere i pris enn en gjennomsnittlig E36. Det vil _kjøremessig_ være dumt å kjøpe en E30, hvis man ikke er entusiast, sånn som meg ;) E30 mer sjel og sjarm enn E36 (i mine øyne).

Til sist er det vel smaken som avgjør. Begge bilene er gode å kjøre når de er velholdte.

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar

http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hugget der Drunken:) har aldri trødd 4 syl BMW..

Alltid på hugget vettu! ;) hehe

Men skjønner ikke heeelt hva du mener med "aldri trødd en 4 syl BMW".. at du ikke mente en 4 sylindra BMW? :)

Er ening med de fleste her, om at E30 har litt mer sjarm! Men det er lettere å ødelegge en E30 med jallastyling egentlig..

Til tuning så er jo E30 fin da, da det er en ganske lett og liten bil. E36 blir liiitt større, og tyngre..

BMW 318i E36 94mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider