nicoloco Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 ehm, er vi følsom og såpass lite intelligent at vi ikke klarer å svare med annet enn skjellsord? Påstår du samtidig at e30 er mer sportslig enn e36 da? "oK" Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
excee Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 ehm, er vi følsom og såpass lite intelligent at vi ikke klarer å svare med annet enn skjellsord? Påstår du samtidig at e30 er mer sportslig enn e36 da? "oK" Det sa jeg aldri. Jeg sa at en e36 er mer luksus en e30. :) :puke: Siter Bmw 325 E-36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korny Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Har aldri hat 4syl BMW. Så det får en annen snakke om. Importerte meg en 89 mod 325im i 95 og hadde den i 4 år. utrolig vittig bil. Hadde ikke noe kødd borsett fra klokka bak.. forsvant 2 ganger... siste eg vet er den i rogalandsområdet... deretter kjøpte eg meg en 320 e 36 cupe,Det var som og sitte og kjøre i stua,så ja luksus framfor e30.Denne hadde eg i 3 år. dvs 2 eu kontroller og begge gangene måtte eg bytte opphengskuler forran. Vet ikke om dette er vanlig, bil var gjennomsnitelig senka og rullet på 18t, ble montert kuler fra gs og dermed skulle det ikke stå på kvalitet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 ehm, er vi følsom og såpass lite intelligent at vi ikke klarer å svare med annet enn skjellsord? Påstår du samtidig at e30 er mer sportslig enn e36 da? "oK" eh... e36=luksus? er det lys på men ingen hjemme eller? I mine øyne la du mye opp til det selv :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 E36 er ikke en luksus-bil. Det er noe alle vet, "e36=Luksus" er noe annet enn "E36=luksus i forhold til E30". Jeg er gjerne ute med på en debatt, men "er du dum" er vel som oftest det siste man burde ty til når man skal diskutere noe. Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 E36 er ikke en luksus-bil. Det er noe alle vet, "e36=Luksus" er noe annet enn "E36=luksus i forhold til E30". Jeg er gjerne ute med på en debatt, men "er du dum" er vel som oftest det siste man burde ty til når man skal diskutere noe. Hvordan man definerer luksus er opp til hver enkelt. Selv ser jeg på en e36 for luksus, fordi at den er mer lukseriøs enn hva jeg er vant til. De som kjører Aston Martin ser kanskje på Lexus IS200 som lite ulukseriøs som du sier at e36 er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 en ting som er sikkert og vist om e30 er at den er så sinnsykt digg å kjøre .. kan si at man smiler når man kjører en E30 325 coupe :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 E36 er ikke en luksus-bil. Det er noe alle vet, "e36=Luksus" er noe annet enn "E36=luksus i forhold til E30". Jeg er gjerne ute med på en debatt, men "er du dum" er vel som oftest det siste man burde ty til når man skal diskutere noe. E36 er luksus jo :D den jeg har nå er det cruisecontrol på...vakke det på lexusen :D men ok...luksus...så helt fjææærnt ifra... e36 er nyere enn e30...er vel beste forklaringen... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 er jo hele tiden utvikling, så sier seg selv. men vil du betale for det? jeg valgte E30 fordi jeg synes det er en utrolig tøff bil, og fordi prisen passa meg bedre enn E36. Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Det som er saken er at "alle" biler har elvinduer som standard utstyr nå, før var 5 gir noe å skryte av og enkelte hadde "5-speed" på bakluka. Utviklinga er slik at utstyret er lettere tilgjengelig. Derfor vil jeg fortsatt påstå at en E36 aldri har bydd på luksus, og derfor skjønner jeg ikke hvorfor dette er et tema. On topic: Enten er det E30 eller E21.. ferdig med det! :) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robsen Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 japp..helt enig.. har desverre ikke 325 jeg da,, bare en 160hk 320i, men for en bil å kjøre---utrolig gøy ass.. har ikke noe galt å si om e36-- er nok mer fornuftig å kjøpe e36.. men prøve en e30 6``r på vinterføre--- da er du ikke i tvil.. det kan jeg love.. Siter [sIGPIC][/sIGPIC] Bakhjulsstrekker<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 E30 er sjarm og når E36 kom så lurte alle som likte bmw i faan ke bmw har tenkt no. E36 er ikke lik på utsenet som alle di andre bmw som har vårti laget. men innvedig så er det ikke store forskjelene i fra E30 til E36. Men som sakt så har E36 problemer med bærekule forran. så der bruker mange E36 eiere å skift bærebruer til E30 sin bærebru siden bærekulene er meire holdbart. når E36 kom så hadde dem også svakhet på M40 motorene som står i 316/318. Det var feil ballansert vipp armer. så dem kan begynne å tikke veldi fort. Men vist du ville ha meira kjørkomfort så ville jeg heller valgt en E34 foran E36 som ligger i samma pris klasse. Men vist du har tenkt å velge E30 så pass på rust. særlig på dem som er fra 88 mod og ned. i 9/87 så kom den nye karroseriet av E30 som er galvanisert og nye fangere,lykter og ny motorstyring som er meira stabil. Siter ( )Bmw E30 AC S3 (Prosjekt bil) (X)Chevrolet Astro 4.3i varebil (SOLGT) ( )Ford Sierra 2.0i OHC (Delebil) (X)Ford Sierra 2.0L Stasjonsvogn (Full coswort styling) (SOLGT) (X)Opel Ascona C 1.3i (bygget om til Ascona 2.0i) (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 japp..helt enig.. har desverre ikke 325 jeg da,, bare en 160hk 320i, men for en bil å kjøre---utrolig gøy ass.. har ikke noe galt å si om e36-- er nok mer fornuftig å kjøpe e36.. men prøve en e30 6``r på vinterføre--- da er du ikke i tvil.. det kan jeg love.. Hva har du gjort for å få 160hk i E30'n? Ser ikke noe om dette i salgsannonsen din... =S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Hva har du gjort for å få 160hk i E30'n? Ser ikke noe om dette i salgsannonsen din... =S Kan jo ike forvente att en moppedist skal kunne vite eksakt hvor mye hk det er i en 320 :sick hohoho Siter BMW E30 VW 1965 boble Hilux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Men er mange slitne e30'r på markedet. jeg måtte bytte alle 4 demperne på min + endel foringer. + tukl med sent lås ogsånn... men begynner jo å bli en gammel bil, selvom jeg har 90 mod. e30 blei jo utvikla på starten av 80 tallet. men at den har sjarm å er deilig å kjøre er helt sikkert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg