stiantangen Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Får vel legge inn noen bilder av nybilen min da. Gått ifra volvo til denna. Angrer ikke ett sekund på det :) Kom gjerne med ris eller ros. Siter Tidligere brukernavn var Volvo940tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Kjempe tøff mercedes, disse bilene liker jeg godt:) Åssen motor sitter det i den da? 220 cdi? Bor du i telemark eller siden det er NV skilter? Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Pen å clean bil da :D men plz bytt framfanger, den ødela litt syns jeg da Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiantangen Skrevet Oktober 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Kjempe tøff mercedes, disse bilene liker jeg godt:)Åssen motor sitter det i den da? 220 cdi? Bor du i telemark eller siden det er NV skilter? Bilen er en 290 tdt. Bilen er registrert i telemark og har gått der siden den var importert. Bor i vestfold jeg. Siter Tidligere brukernavn var Volvo940tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiantangen Skrevet Oktober 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Pen å clean bil da :D men plz bytt framfanger, den ødela litt syns jeg da Men hvorfor bytte framfanger? Hva mener du er galt med den? Siter Tidligere brukernavn var Volvo940tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg