Gå til innhold

Det var den bilen :/

Ranger emnet

Boddiz

Anbefalte innlegg

Fikk bittelitt mer enn bil + anlegg + mobil (prutet ned 30k når den ble kjøpt, så jeg gjorde en god handel). Så kom jo egenandelen på 9 000 (!!!!), og jeg går ganske nøyaktig i null... Men hvor mange $$$ dette da er, er en annen sak ;) Alt i alt er jeg fornøyd med forsikringen, men det er et jævla tap når jeg har brukt HELE sommeren på å lete etter den "perfekte" bilen...

Ååååh, så utrolig kjipt. Jeg vet sånn ca hvordan du føler det. Jeg brukte 5 måneder på å lete etter bil jeg også, og det blir rundt 1000 timer på stereo - hvis bilen blir kondemnert tror jeg livet går i grus en liten periode. :(

Mvh Chris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Godt å høre at det ordnet seg med forsikringen :) Forsikringsselskapene har jo mer enn en gang slått seg vrang og nektet å utbetale premien...

Ny bil finner du greit tak i. Du kan alltids få kjøpe min.... :D

[o] '12 BMW 520dAT M-sport

[x] '09 BMW 520dAT M-sport

[x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63"

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

[x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, det fins flere biler der ute, du finner nok deg en ny en du er fornøyd med :) Tør jeg foreslå en amfibiebil? :)

hehe... Onkelen min foreslo at ved neste bil så burde jeg kjøpe dykkerutstyr i steden for anlegg. :rolleyes:

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg tenker på samme veistrekninga som du kjører ut så er dette den største drittveien i hele Aust-Agder.

Veistandarden er middels minus, men veiene er så forbaska smale, og at det i det hele tatt er 80-fartsgrense der har for meg lenge vært et mysterium.

Holder selv ikke mer enn 60 på den veien, da jeg rett og slett føler meg utrygg om jeg følger fartsgrensen.

(ikke ofte man klager over at fartsgrensen er for høy men :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Hvis jeg tenker på samme veistrekninga som du kjører ut så er dette den største drittveien i hele Aust-Agder.

Veistandarden er middels minus, men veiene er så forbaska smale, og at det i det hele tatt er 80-fartsgrense der har for meg lenge vært et mysterium.

Holder selv ikke mer enn 60 på den veien, da jeg rett og slett føler meg utrygg om jeg følger fartsgrensen.

(ikke ofte man klager over at fartsgrensen er for høy men :P)

Generell fartsgrense utenfor tettbebygd strøk er 80 km/t, så enkelt er det! Ikke alltid det er forsvarlig å kjøre så fort, men man har da en gang fått sertifikat og bør kunne vurdere selv...

Kondolerer så meget, trådstarter! Det var en nydelig bil og det er synd den skal kondemneres. Jeg blir også en kommende E46 eier (sannsynligvis) snart og skal passe på bilen som det er gull. Riktignok er passasjerene og fører viktigere enn bilen, men man kan være bare litt uheldig også, og det er surt...

Lykke til med jakt etter tilsvarende bil :)

BMW E46 M-sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://forsikringsbiler.no/ dette er vel siden Kimpe mener, må være ett registrert bilverksted/karosseriverksted for å logge seg inn for å se på bilene. så vist du ikke kjenner noen som har mulighet for å komme seg inn for du vel ikke sett bilen.

Stemmer =)

printscreen

Untitled-1.jpg

Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morro klumpe, så noe på høyre side du liksom. var vel ikke forberedt på glatta:drive2 :blah: det stedet er jo det første stedet som blir glatt så fort gradestokken går under 10 grader. bor rett i nærheten der. og hver gang det er antudning til glatt og jeg kjører forbi der så ligger det en bil i grøfta.

neida. synd med bilen din. ser det er en stund siden, så regner med du har fått ny bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider