Gå til innhold

For breit ?

Ranger emnet

Mk2-16v

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Sonick

For meg ser det ut som de står minst 2 cm lenger ute en mine ...

Er 15 i innpress, stikker ca. 2.5cm utenfor skjermen foran, ser ut som de sitter litt lengre inn bak.

Jonte: du sier at jeg kan bruke Golf1 hjulbuer men er ikke de like som Golf2 da?

Jeg skal ta en prat med Onkel Tom men han har mye å gjøre akkurat nå..

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by metz

bare lurte på hvorfor? syns g60 breddere blir stilig, og du ser jo ikke plasten om du lakker dem ;)

Han som eide bilen før meg hadde ikke gjort jobben ordentlig, så den ene skjermbredderen datt av en vinter, da tok jeg og fjernet resten.

Jeg synes det ser best ut om man bredder i metall slik som Christian (gull golfen) har gjort, da slipper man at det ruster under plastikken også.

Men G60 breddere ser bra ut hvis man gjør det ordentlig.

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur du har kjøpt deg felger med feil innpress eg!! hadde 9*16 rondell med et 35 og dei gikk ikkje ut om dei orginale breddarane..

post-2734-13804851941602_thumb.jpg

1996 mod A4 1.8tq. kw justerbart understell. ebc bremser, 19 toms rs6 med 235/35 dekk med spacer, 280hk kit fra TS-Racing, stort ramair konfilter. stor intercooler. ts-racing/forge resirk.ventil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by chris

Fint kan du komme hjem og hjelpe meg. Har mistet all arbeidslyst.

hehehe, jeg kan spørre han om han vil ta seg en tur.

tror han begynner å bli litt lei av å pusse ned bilen sin nå..

sliter med arbeidslysta jeg også.. holder på å bytte clutch.. bilen har stått i snart ei uke nå.. hvorfor? hehe.. latskap..

grønn og hvit, hva er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

byttet clutch på min jeg og.. første gangen brukte jeg 8 timer... hadde aldri gjort det før.. så når jeg var ferdig så jeg at jeg hadde glemt sim ringen på clutch stangen.. lak olje som f... andre gangen brukte jeg 1 time og 3 kvarter.. man lerer fort:)

Jeg vill byttet brock felgene i noen med 23 eller 35 i innpress.. mye mindre arbeid;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider