Sonick Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 Tror ikke innpresset er helt rett der - mine stikker da ikke så sykt utenfor ... har 25 i innpress ... sjekk hva dine er ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 Originally posted by Sonick Tror ikke innpresset er helt rett der - mine stikker da ikke så sykt utenfor ... har 25 i innpress ... sjekk hva dine er ? Er vel ET 15 på de? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 For meg ser det ut som de står minst 2 cm lenger ute en mine ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet August 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 Originally posted by Sonick For meg ser det ut som de står minst 2 cm lenger ute en mine ... Er 15 i innpress, stikker ca. 2.5cm utenfor skjermen foran, ser ut som de sitter litt lengre inn bak. Jonte: du sier at jeg kan bruke Golf1 hjulbuer men er ikke de like som Golf2 da? Jeg skal ta en prat med Onkel Tom men han har mye å gjøre akkurat nå.. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet August 25, 2003 Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 Originally posted by Mk2-16v Har egentlig ikke lyst til å ha G60 breddere, vill ha minst mulig plast på bilen. bare lurte på hvorfor? syns g60 breddere blir stilig, og du ser jo ikke plasten om du lakker dem ;) Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet August 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 Originally posted by metz bare lurte på hvorfor? syns g60 breddere blir stilig, og du ser jo ikke plasten om du lakker dem ;) Han som eide bilen før meg hadde ikke gjort jobben ordentlig, så den ene skjermbredderen datt av en vinter, da tok jeg og fjernet resten. Jeg synes det ser best ut om man bredder i metall slik som Christian (gull golfen) har gjort, da slipper man at det ruster under plastikken også. Men G60 breddere ser bra ut hvis man gjør det ordentlig. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet August 25, 2003 Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 Synes det var gromt sånn som det er jeg... :D Meeeen......... det er vel ikke lov det da;) Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 25, 2003 Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 Originally posted by Mk2-16v Jeg synes det ser best ut om man bredder i metall slik som Christian (gull golfen) har gjort, da slipper man at det ruster under plastikken også. Han har Golf 1 Hjulbuer! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet August 25, 2003 Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 noen bilder av hjulbuene hans? Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetil1980 Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 trur du har kjøpt deg felger med feil innpress eg!! hadde 9*16 rondell med et 35 og dei gikk ikkje ut om dei orginale breddarane.. Siter 1996 mod A4 1.8tq. kw justerbart understell. ebc bremser, 19 toms rs6 med 235/35 dekk med spacer, 280hk kit fra TS-Racing, stort ramair konfilter. stor intercooler. ts-racing/forge resirk.ventil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chris Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Stemmer at jeg her brukt Golf 1 hjulbuer.Men det er mye jobb. Siter www.teamvolkswagen.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Originally posted by chris Stemmer at jeg her brukt Golf 1 hjulbuer.Men det er mye jobb. SpeedWell lever og puster for å få mer å jobbe med på golfen sin :-) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chris Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Originally posted by projektRUST SpeedWell lever og puster for å få mer å jobbe med på golfen sin :-) Fint kan du komme hjem og hjelpe meg. Har mistet all arbeidslyst. Siter www.teamvolkswagen.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Originally posted by chris Fint kan du komme hjem og hjelpe meg. Har mistet all arbeidslyst. hehehe, jeg kan spørre han om han vil ta seg en tur. tror han begynner å bli litt lei av å pusse ned bilen sin nå.. sliter med arbeidslysta jeg også.. holder på å bytte clutch.. bilen har stått i snart ei uke nå.. hvorfor? hehe.. latskap.. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 byttet clutch på min jeg og.. første gangen brukte jeg 8 timer... hadde aldri gjort det før.. så når jeg var ferdig så jeg at jeg hadde glemt sim ringen på clutch stangen.. lak olje som f... andre gangen brukte jeg 1 time og 3 kvarter.. man lerer fort:) Jeg vill byttet brock felgene i noen med 23 eller 35 i innpress.. mye mindre arbeid;) Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg