Vangen Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 SoundMagus Class X-1500 Mono 1500 Watt Forsterker Link Kabinett 15", Portet Link Ønsker å kjøpe, eller tips om nettbutikk hvor jeg kan kjøpe ny; 15" Subwoofer med helst over 500wrms i "økonomiklasse", men som alikevel utnytter kreftene i forsterkeren, f.eks med å bruke lavere ohm en 4 som f.eks 2 ohm. Kjøper brukt vist prisen er rett og elementet ikke er for gammelt. mail: mariusvangen pm: her på forumet tlf: vist nødvendig etter at man har pratet via overnevnte. ;) mvh. Marius Vangen Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fab Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Jeg har RE XXX 15" med 2x2ohm spoler. Dvs at du kan utnytte forsterkeren max. Denne basseren er helt rå! PM hvis du er intr. Siter - Nissan 200sx s13 92mod, sort - Toyota Celica 88mod GT - SOLGT - Golf III 95 mod. på 18" - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Oktober 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 SoundMagus Class X-1500 Mono 1500 Watt ForsterkerLink Kabinett 15", Portet Link Ønsker å kjøpe, eller tips om nettbutikk hvor jeg kan kjøpe ny; 15" Subwoofer med helst over 500wrms i "økonomiklasse", men som alikevel utnytter kreftene i forsterkeren, f.eks med å bruke lavere ohm en 4 som f.eks 2 ohm. Kjøper brukt vist prisen er rett og elementet ikke er for gammelt. mail: mariusvangen pm: her på forumet tlf: vist nødvendig etter at man har pratet via overnevnte. ;) mvh. Marius Vangen Vi har ingen nettbutikk, men nettbutikk priser til dem som bestiller via mail, og forhåndsbetaler. Vi skaffer det meste. men f.eks en Kicker Comp Vr. som du betaler 2125 kr for, denne fins i dobbel 2 ohm, som gir en 1 ohm`s last. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet November 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Jeg har RE XXX 15" med 2x2ohm spoler. Dvs at du kan utnytte forsterkeren max. Denne basseren er helt rå! PM hvis du er intr. Du har fått PM Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg