passatvr6 Skrevet August 23, 2003 Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 heisann. ville bare si at disse street-meet`ene er en meget god måte å møtes på. folk kommer som regel i prat med hverandre og sånn. MEN!! Jeg tror det er en greie å ordne i stand et bilforumet-cruising? noen enig. Noen som tør å lage et sånt arrangement?? Forslag: møtes et sted i nærheten av oslo og så cruise derfra/rundt i byen, strømmen, lillestrøm,jessheim og så ned i oslo igjen? det var jo gøy forrige gang. håper noen drar igang no. jeg tør ikke. hehe Siter IF U CAN`T RACE IT SELL IT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy405GTX Skrevet August 23, 2003 Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 er jo bare og bestemme et møte sted og tenke ut en trase vi skal kjøre.....er ikke værre ;) Siter go fast go strong ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 God idé!! Høres artig ut! Jeg og beemern vil sikkert dukke opp :P Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 25, 2003 Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 Ja.. også kan dere ta turen oppom Lillehammer og hamar.. blir jo en lang cruising og.. ;) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatvr6 Skrevet August 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 kjørte en gang med over 100vw-s fra hellerudsletta og helt til mjøsbrua og tilbake Siter IF U CAN`T RACE IT SELL IT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet August 25, 2003 Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 Originally posted by passatvr6 kjørte en gang med over 100vw-s fra hellerudsletta og helt til mjøsbrua og tilbake Tok ikke sjansen med bobla mi den gangen, hadde bare hatt den 3 dager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg