Tommy405GTX Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 Dette var første gang jeg har vært med på et streetmeet og må si jeg syns dette var bra ;) mye mensker og mange kule biler :D ser også jeg må få gjort noen seriøse forandringer på egen bil i forhold til de fleste bilene på forumet her ja... fant også den bilen jeg har lyst på neste gang jeg kjøper bil... nemlig en 300zx....hørtes greit ut og forsikre også:cool: håper på flere sånne treff ;) go fast go strong ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 Dette var det beste treffet i år! Tøft med så mye mensker! Og som Lillegud sa, bedere på strømmen enn ikea... I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
japsebil Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 ja jeg syns også det var bedre her enn på ikea x-93 mod. Peugeot 405 GTX -97 mod.Mazda 323f 1.8 Neste bil: Peugeot 206 GTi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 er bedre på strømmen ja? alle må stå nærmere hverandre...sikkert det som gjør det...folk er jo så blyge...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
japsebil Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 hehe folk er vel det..men hva har skjedd med bilen din håkon siden du hadde teipa med noe sølvteip på front fangeren din? x-93 mod. Peugeot 405 GTX -97 mod.Mazda 323f 1.8 Neste bil: Peugeot 206 GTi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 Det var et kult streetmeet, jeg hakke hvert med på lignende før. Jeg reiste rett etter at supraene kom, så nestegang er det en hel kveld _bare_ for streetmeet. VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 Originally posted by japsebil hehe folk er vel det..men hva har skjedd med bilen din håkon siden du hadde teipa med noe sølvteip på front fangeren din? kyssa en fartsdump... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 genialt streetmeet... beste streetmeet i år... kosa meg hele tida jeg... fra jeg starta opp i kragerø på vei innover til strømmen til jeg var hjemme igjen 0400 på natta =) sleit litt med snut nedover i vestfold men... endte bare med en bot på 3500 for ene vennen min... håper det ikke er lenge til neste gang _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
japsebil Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 det var jo ikke bra..faen ta de jævla fartsdumpene... x-93 mod. Peugeot 405 GTX -97 mod.Mazda 323f 1.8 Neste bil: Peugeot 206 GTi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 Originally posted by japsebil det var jo ikke bra..faen ta de jævla fartsdumpene... De som var på andre sida av strømmen senteret? Isåfall så vet jeg hva du mener, for jeg så ikke den siste. Tror jeg kan begynne pelle gummi av hjulbuene igjen. VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 Originally posted by Jens Det var morsomt på Strømmen ikveld ja :) Veldig mange feite biler. Spesielt Supraene og den bmw 745en med styling og go`lyd. Det var også første gang jeg har sett en Suburban sladde! Det var fryktelig morro! Han purken i Carina stv var sleip, sto og skjulte seg på parkeringsplassen. Hvordan vet du at han i den hvite Merca mistet lappen?? Han kjørte da videre etter at han hadde blitt stoppet.... Dessuten avsluttet jeg kvelden med å sette ny fartsrekord på kjerra - 195 blanke km! Er ikke hver dag.... sleip purk?? ja det må jo være første gangen...not Du er vel ikke så naiv at du tror de kun kjører rundt med en uniformert bil og lar tullinger som han i 190`en "burne og herje" fritt i strømmen sentrum :rolleyes: han fikk som fortjent.... var jo en supra som hadde "flaks" og ungikk samme skjebne litt senere på kvelden... Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 Mye bra biler, mye liv. Synd jeg kom så seint dit, var jo mørkt allerede. Kjørte sammen med azzido, pimp, en 318is med kompressor og flere andre på E18 innover :) Var litt moro! Dette må gjentaes før snøen kommer! azzido: kjipt med han kompisen din da, men nye delen av E18 er skummel mht UP/politi, fikk 4k der selv engang. men de slo av litt på målinga på meg også, hehe. Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 Ligger litt bilder her ..kommer flere etterhvert:D Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 f.eks Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 street meet er moro det... fortsetter det sånn så blir det kjempe moro... :cool: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg