Gå til innhold

Hva synes folk om streetmeet?:)

Ranger emnet


ozzy

Anbefalte innlegg

Originally posted by KingB

Hei alle sammen!

 

Han som tok burnout med den hvite merca, er en god venn av meg. Han mistet lappen for tre måneder, og fikk 10000 kr i bot den kvelden! Dette er drøyt!!!

 

Selv driver jeg ikke med burning. Men tvert imot finner jeg det som god underholdning når det foregår. Det skaper liv! Blant de som foretok burnouts eller spant piruetter på streetmeet, ble det gjort til stor jubel - samtidig som sjåførene viste god og kontrollert kjøring.

 

Til deg som tipset politiet: Du virker svært useriøs, usaklig og veslevoksen. Du har et aggressivt språk som ikke hører hjemme noensteder! Ta en titt på innleggene dine - hvis dette er slik du prater til daglig, burde du kanskje søke hjelp til å takle problemene dine...?

 

Det å tipse polti er helt unødvendig! Har du problemer med noe - ta det der å da med den det gjelder. Gå bort til vedkommende og fortell ham f.eks: "Det ikke er så lurt det du driver med" eller "Du spruter grus på bilen min". Du nevner også i tidligere innlegg, at du hadde problemer med de "50 bilene som spant i lyskrysset". Hvis det var så mange der som plaget deg der, kunne du jo bare dratt et annet sted. Hvis ikke du liker deg på streetmeet, trenger du jo ikke komme dit. Kjøp deg en Cola og lei en film istedet. Mennesker med dine intensjoner og holdninger trenger vi ikke på streetmeet.

 

 

La oss stå sammen i bilinteressen, og holde snuten ute!

 

mvh KingB

 

Word!

 

Streetmeet var meeeget bra!

thumpsup

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 193
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg er faktisk ganske enig med RDL her. Skal dere ha ett slikt møte så er det viktig at det holdes innen lover og regler. Det vil bli lettere for ettertiden og arrangere ett til. Garantert at snuten passer på dere neste gang da blir kanskje ikke treffet så hyggelig.

 

Jeg ville heller invitert snuten på neste treff og bedt dem komme å se at dere er skikkelige gutter med sunne bilinteresser. Dumt at det skal bli slik, det ødelegger litt for andre som skal ha biltreff.

 

BMW Car Club har ofte politi og veivesen på sine biltreff, dette skaper respekt hos dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JuIius

Skal dere ha ett slikt møte så er det viktig at det holdes innen lover og regler. Det vil bli lettere for ettertiden og arrangere ett til. Garantert at snuten passer på dere neste gang da blir kanskje ikke treffet så hyggelig.

 

Jeg ville heller invitert snuten på neste treff og bedt dem komme å se at dere er skikkelige gutter med sunne bilinteresser. Dumt at det skal bli slik, det ødelegger litt for andre som skal ha biltreff.

 

Det dumme er jo det at den plassen treffen på er det bare amcar miljøet i romeriket som får love å bruke. Der har du et ganske alvolig lov brud samme med ikea plassen, kansje Håkon og gutta burde begynne å spøre om lov å stå der.

Men ingen har jagget oss bort enda.

Kansje dem begynner å gjøre det når asfalten er ødelakt av børning...

-Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt)

-Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab)

-Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka)

-toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent)

-mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye usakelig som blir sagt her.

 

Men når det gjelder og ringe politiet så er det rimelig usakelig og teit på et sånnt møte.

 

Når det gjelder på StreetMeet'et på strømmen på fredag så var 4 av de bilene som stod på plassen der sivilpoliti.. Så de er der selv om man "ikke ser de"..

 

Håper det blir noe lignende snart, var bra treff :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mikke

Mye usakelig som blir sagt her.

 

Men når det gjelder og ringe politiet så er det rimelig usakelig og teit på et sånnt møte.

 

Når det gjelder på StreetMeet'et på strømmen på fredag så var 4 av de bilene som stod på plassen der sivilpoliti.. Så de er der selv om man "ikke ser de"..

 

Håper det blir noe lignende snart, var bra treff :D

 

Noen burde tatt bilder av de, med folka inni....

Og det er jo tydlig at vi ikke trenger å ringe og be snuten komme når de kommer uansett.:)

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare hilse til alle som jeg snakket med på Lørdagen og si at jeg koste meg villt.

 

Gutten i "Carew" T-skjorten var like hyper som vanlig, og alle så ut til og kose seg (utenom han i MB190`en som sikkert ble litt deppa ut på kvelden).

 

Legger ut noen bilder.

 

Det første bildet har jeg bare kalt "chips trimming"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by antheus

Vil bare hilse til alle som jeg snakket med på Lørdagen og si at jeg koste meg villt.

 

Gutten i "Carew" T-skjorten var like hyper som vanlig, og alle så ut til og kose seg (utenom han i MB190`en som sikkert ble litt deppa ut på kvelden).

 

Legger ut noen bilder.

 

Det første bildet har jeg bare kalt "chips trimming"

hoho.... måtte nok chip(s)trimme selv seinere på kvelden selv jeg..hehe:D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taxidriver; du som sto ved remster/rolf når jeg kom i golfen min? Også kjent som den med det litt spesielle ekstra skiltet.

 

Også vil jeg bare legge til at det var bilen som søkte personlig livsledsager.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mikke

Mye usakelig som blir sagt her.

 

Men når det gjelder og ringe politiet så er det rimelig usakelig og teit på et sånnt møte.

 

Når det gjelder på StreetMeet'et på strømmen på fredag så var 4 av de bilene som stod på plassen der sivilpoliti.. Så de er der selv om man "ikke ser de"..

 

Håper det blir noe lignende snart, var bra treff :D

 

Har litt vanskelig for og tro at de stiller med 4 stk sivile biler....Hvilke biler var isåfall dette? Noe du bare har hørt eller fakta du vet om?

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

 

Har litt vanskelig for og tro at de stiller med 4 stk sivile biler....Hvilke biler var isåfall dette? Noe du bare har hørt eller fakta du vet om?

 

Jeg kjenner noen som jobber på romerike politikammer.

Og jeg kjente igjen noen av de sivile som var der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår