Gå til innhold

Hva synes folk om streetmeet?:)

Ranger emnet


ozzy

Anbefalte innlegg

vilhelm, du er jo ikke akkurat den til å ut-tale deg her.. nr,1 slike drittunger som deg ....... du hakke lappen en gang.. hva faen gjør DU på et bilforum,.. hold deg til sparkesykkel og moped!

 

nr,2 du er jo en av dem som holdt på å få mest juling, av en hel haug forbanna utlenninger etter det pisset du kom med ang. den forbi kjøringa.. så jeg vet ikke helt hvem som er smartest her jeg..

 

og jeg ringte IKKE snuten først.. dem var der lenge før jeg ringte.. jeg ringte da dem dro igjen og ba dem om å gjøre jobben sin,, nemlig holde ro og orden fordi dette trosalt er et biltreff satt i gang av en bilklubb som prøver å holde et profesjonelt NIVÅ!...

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 193
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

RDL, gjør oss alle en tjenste og ikke møt opp på streetmeet igjen, er vel godt for alle det? Så slipper du å få stein sprut på bilen din.... og alle slipper å være redd for at du ringer purken... hehe... like greit det vel? Tror ikke du er så veldig velkommen der til nestegang anyways...

 

Vilhelm

Volvo 244 TIC (B21ET)

Mods:

BOV (TurboXS Type H)

K&N Filter

Turbotrykksmåler (Tall)

Økt turbotrykk (MASSE)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser det ut som at jeg er ute etter å samle meg street-points eller din klyse?....

 

hva faen smisker du deg forno faen nå da?...

 

som jeg sa.. du burde få deg lappen for FØRSTE gang i det minste før DU har noe å si i denne situasjonen.... du er jo bare ENDA en av de umodne drittunga som ikke har skjønt en dritt med FELLES treff.. ikke glem at vi trosalt er i norge. gjør DU noe galt bak rattet. så får alle skylda....

 

men dere tåper er vel for trange i huet og ræva til å skjønne minst 1% av det!-------

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

...dette trosalt er et biltreff satt i gang av en bilklubb som prøver å holde et profesjonelt NIVÅ!...

 

Hæ?

 

Hvilken klubb er det? Hvordan er et profesjonelt streetmeet?

 

 

Se på cruisingen de driver med i UK så ser du hvordan streetmeet skal være, mange biler, masse røyk og ingen Quislinger!

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by candyman

 

 

Veit du den lille dritt veien som går fra bryn senteret til smart club. Ca halvveis imellom der så kommer du over en bakke topp også pluttselig så står fortaus kanten midt utti veien der og da er du fåkka om du kjører "litt" over farts grensa....Så han smalt forhjulet inni der så litt av forstilliga blei skeiv + at felgen gikk til hælvete, men det var jo bare vinter felger da.

 

Hehe, kjørte der senest i stad. Handle på biltema vettu :)

 

Nei, hvis du ikke kjenner veien helt er den fortauskanten skummel. Rart de ikke har gjort noe med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei men det er USA din sau..ikke norge!...

 

ser du en rulestol bruker kjøre på 2 hjul i et lyskryss så skla alle krøplinger få indratt pensjonen sin!

 

skjønner du ikke at dette er NORGE vi snakker om??+

 

 

ja. det er jævli rart jeg er eneste som synes dette.. for dere er jo kjapt 50 stk som klager på piss så fort EN bil ellers kjører litt fort.. om hvor mye problemer dere får med polti og annet piss......

!

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RDL, kansje du ikke er smart nok til å skjønne det, men vi leverte faen ikke filmen til politiet... hadde aldri tenkt til det heller, bare den forbi kjøringen var helt på trynet, men vi hadde aldri giddet stresset uansett.... skulle bare skremme de litt... og få bank? ehhh... jeg kjenner bare dritt unger jeg rdl, hhahaha, tro hva du vil....

Er faktisk bedre å kjøre rundt på scooter (jeg har ikke scooter eller moped) enn å kjøre en styla opp kone bil, med FWD og en motor på 70hk..... gjøre vel quartermila på 18 sekunder om du er heldig... stå på RDL... kan bare si en ting er at den stygge 240en min som den er nå tar rotta på en bilen din (quartermile)...og bilen min har kosta meg godt under 20 000 kroner.

 

Vilhelm

Volvo 244 TIC (B21ET)

Mods:

BOV (TurboXS Type H)

K&N Filter

Turbotrykksmåler (Tall)

Økt turbotrykk (MASSE)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Överladdaren

 

Hæ?

 

Hvilken klubb er det? Hvordan er et profesjonelt streetmeet?

 

 

Se på cruisingen de driver med i UK så ser du hvordan streetmeet skal være, mange biler, masse røyk og ingen Quislinger!

 

 

Virker som om rdl er altfor opptatt av hva alle andre ( ikke-bilinteresserte mennesker ) synes. Du må ha det litt morro også, vettu. Men hvis du virkelig ikke liker burning får det være din sak, men da kan du jo heller stikke og spise en pølse på Skedsmokorset. Du virker litt stormannsgal, men i og med at jeg ikke kjenner deg personlig skal jeg ikke si noe forhastet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALtså, JENS:.

 

jeg skjønner godt hva du mener..... ikke missforstå meg.

 

jeg personlig gir egentlig faen hva folk gjør på treff..... om dere vil kjøre destruction derby på veien. gjør det....

 

men jeg minner bare om at JO mere dritt dere gjør, desto surere blir alle andre rundt der som IKKE har verken peil på bil eller har interesse..... og hvem kommer all denne dritten tilbake til igjen?. jo.. nemlig dere som har LITT spereke og spesielle biler...

 

+ hele motormiljøet like etter....

 

 

er det faen ingen som skjønner dette eller?

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår