Gå til innhold

Hva synes folk om streetmeet?:)

Ranger emnet


ozzy

Anbefalte innlegg

Skal ikke se bort fra det... bedre topp hastighet ihvertfall, den stygge spoilern hans har så mye drag at det skulle faen ikke vært lov... eller du kan vel ikke kalle det spoiler kan du vel? Ekke elektronisk fartsperre, spoilern er farts sperra hans.... funker ikke over 170km/t. hahaha...

 

Vilhelm

Volvo 244 TIC (B21ET)

Mods:

BOV (TurboXS Type H)

K&N Filter

Turbotrykksmåler (Tall)

Økt turbotrykk (MASSE)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 193
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

øh?. skulle jeg bli fornærma?....

 

jeg har i det minste veigrep i forhold til det romferga di har....

og jeg har sett en del av de 240 turbo sakene. er ikke mye imponerende når dem faen ikke holder følgr med en 1.6l en gang..

 

men.. hvorfor skal du vente så lenge?... har du ike baller nokk til å slå meg på langstrekka nå da?.. eller er bilen din bare redd for svinger?.....

 

som sagt.. få deg lappen før du har en dritt du skulle ha sagt!

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

vilhelm, du er jo ikke akkurat den til å ut-tale deg her.. nr,1 slike drittunger som deg ....... du hakke lappen en gang.. hva faen gjør DU på et bilforum,.. hold deg til sparkesykkel og moped!

 

nr,2 du er jo en av dem som holdt på å få mest juling, av en hel haug forbanna utlenninger etter det pisset du kom med ang. den forbi kjøringa.. så jeg vet ikke helt hvem som er smartest her jeg..

 

og jeg ringte IKKE snuten først.. dem var der lenge før jeg ringte.. jeg ringte da dem dro igjen og ba dem om å gjøre jobben sin,, nemlig holde ro og orden fordi dette trosalt er et biltreff satt i gang av en bilklubb som prøver å holde et profesjonelt NIVÅ!...

 

Hvorfor i helvete er du redd for steinsprut på den stygge escroten din a? det er jo så mange cm med stygge klistremerker og 1000metere på den at du ville faen ikke klart å lage merke i den med en kamp stein engang.

 

å ikke mobb vilhelm han er faen meg den beste sjåføren jeg noen gang har vært borti, ingen 17åringer som er like god som han til å ligge både rett å brett!!

 

Hvis du bare skal lage problemer for folk som prøverå ha morro på streetmeet så foreslår jeg at du holder deg hjemme, da slipper du å være redd for steinsprut på bilen din å!!!!

 

 

Si hva faen du vil om at jeg ikke har lappen og at jeg kjører moped, jeg bryr meg ikke om hva du syns om meg for å si det sånn.

 

I rest my case!

R32 Skyline med hvite skilter og litt mods

 

x 318ic vinterbil

x 93-modells 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du hadde jo tydligvis ikke baller nokk til å møte opp på noen banetreff i det siste. ikke en gang på våler......

 

 

eller tør du ikke å kjøre ut på no lengre veier enn din egen oppkjørsel.. går det for fort deg kansje huh?....

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda rdl, jeg skjønner hva du mener. Men hvis man skal ta hensyn til alle andre kan det fort bli kjedelig - hvis alle hadde stått stille og sett i veggen på Strømmen på lørdag hadde det blitt rimelig slapt. ALLE "venter" på at en eller annen gærning skal ta av litt, det er tross alt noe av moroa hvis man er bilinteressert.

 

Men jeg synes det er unødvendig å disse bilen til rdl. Han fortjener jo respekt for den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså......... du er jo....... 16??-....... aaaight?...... vel.. har du i det heletatt SITTI på med noen andre som kjører rett og brett i 17 års alder?.. tviler.....

 

og så KLART skal jeg jo ikke mobbe "HOMEBOY'EN" din lissom... han er jo så råååå. . han kjører tauebil..

 

 

 

når vi prater om dekaler.. så kan jeg sikkert skaffe en grei pris på "BRED OG LANG LAST" stikkers du kan sette på bilen din vilhelm?...

 

kunne du tenke deg veivesen spons?

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jens

 

Hehe, kjørte der senest i stad. Handle på biltema vettu :)

 

Nei, hvis du ikke kjenner veien helt er den fortauskanten skummel. Rart de ikke har gjort noe med den.

 

 

Veit det, det er helt sinnsykt at de ikke klarer å sette opp et fareskilt eller noe sånn ass. Vi holdt jo nesten på å ta mustangen i den bumpen å, men vi kjørte sakte for å spare bensin så det gikk bra, men vi skvatt godt.

 

Veit du om det var no særlig snut på nesodden den kvelden eller? Var non blå lys etter oss ved innkjørsern til midveien etter høggern der, men Tito ga bare jernet og gjemte bilen på tomta til noen folk så det gikk bra med oss....

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jens

Joda rdl, jeg skjønner hva du mener. Men hvis man skal ta hensyn til alle andre kan det fort bli kjedelig - hvis alle hadde stått stille og sett i veggen på Strømmen på lørdag hadde det blitt rimelig slapt. ALLE "venter" på at en eller annen gærning skal ta av litt, det er tross alt noe av moroa hvis man er bilinteressert.

 

Men jeg synes det er unødvendig å disse bilen til rdl. Han fortjener jo respekt for den :)

 

 

ja jens jeg støtter deg. men skal du lage show. så gjør det heller som på ikea.... dere hadde en STOR plass å ligge brett på. men ligg for faen unna veikryss og gater der det ferdes jævli mye folk... både INTRESSERTE og IKKE intresserte mennesker.....

for dem som ikke er det ser bare enda dummere på dere og skaper enda mere faenskap for alle oss som har interesse av dette

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

altså......... du er jo....... 16??-....... aaaight?...... vel.. har du i det heletatt SITTI på med noen andre som kjører rett og brett i 17 års alder?.. tviler.....

 

og så KLART skal jeg jo ikke mobbe "HOMEBOY'EN" din lissom... han er jo så råååå. . han kjører tauebil..

 

 

 

når vi prater om dekaler.. så kan jeg sikkert skaffe en grei pris på "BRED OG LANG LAST" stikkers du kan sette på bilen din vilhelm?...

 

kunne du tenke deg veivesen spons?

 

Ja jeg er 16, hva så? Plager det deg?

Si hva faen du vil om bilen til vilhelm, den er ikke pen, det innrømmer han selv men den går bra og han er ikke my homeboy, han er steamen willie beamen......

R32 Skyline med hvite skilter og litt mods

 

x 318ic vinterbil

x 93-modells 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, du sier ifra til purken om burning, hahaha, og om jeg kjører uten lappen er det faen ikke TVIL om du ringer purken på meg... vent til jeg er 18 du... og RDL, vi stikker på gardermoen på en dag på strippen eller noe, så satser vi penger... så skal jeg dra deg, og le og le og le... mens de stakkarse 70HK N/A prøver å holde følge... eller er det HELE 110HK N/A?

 

Vilhelm

Volvo 244 TIC (B21ET)

Mods:

BOV (TurboXS Type H)

K&N Filter

Turbotrykksmåler (Tall)

Økt turbotrykk (MASSE)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SunnyGTi2.0

Interessant lesing dette her :D:D:D

 

rdl: ikke det beste humøret i dag? Virker nesten som om du er ute etter å krangle... :rolleyes:

 

nei værså snilla.. ikke du å..

 

 

ser du seriøst ikke hvem som starter hele dritten?. om ikke så vennligst les tråden fra toppen av og ned... ta postene i rekkefølge!

 

pliiiiiz......

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Azzido-325i

hehe... rdl er i skikkelig fjortis humør i dag...

 

det snakke dritt om andres biler er bare dumt... folk må bestemme hva de selv vil gjøre med ting uten at folk slenger negative kommentarer...

 

 

jepp. da burde du få ut fingern fra rumpa og lese HVEM som først snakka dritt om hvem sin bil!....

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår