Gå til innhold

Ang. sletting av tråder pga dårlig topic

Ranger emnet

Gjest brunerune

Anbefalte innlegg

Gjest brunerune
Hvordan kan vi vite hvilken topic trådstarter vil ha, når han/hun engang ikke klarer å lage skikkelig topic første gang?

Nei, lag en skikkelig topic første gang, og bruk gjerne 5 sekund ekstra med tankegang, så slipper vi slikt.

Joda er enig med deg der! Er mange idioter på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja som topic sier, istedenfor å slette tråder pga dårlig topic, kan ikke bare dere moderatorer forandre dem? Så slipper folk miste trådene sine!

Kort fortalt, hvis vi starter med å redigerer topics får folk inntrykk av at de bare kan slenge opp hva som helst så fikser vi det for dem. Da får vi 20 ganger mer jobb og det var absolutt ikke det som var meningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At moderatorene skal drive og redigere trådtitler fordi vi, brukerne, er så dårlige til og faktisk bare lære oss med en gang hvordan man skal gjøre det, er vel og kreve litt for mye :)

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å gjøre det enkelt, jeg har opplevd at tråden ble slettet på grunn av dårlig tittel. Dette skjønte jeg jo hvorfor, tittelen var forferdelig og sendte da en PM til moderator som slettet den, beklaget, foreslo at han kanskje kunne gjenopprette tråden og gi den nytt navn. Som sagt, så gjort. Kanskje noe flere kunne gjøre.

Men selvfølgelig, dette tar jo tid og krefter for både deg og mod, så hvorfor ikke gjøre det ordentlig med en gang?

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
For å gjøre det enkelt, jeg har opplevd at tråden ble slettet på grunn av dårlig tittel. Dette skjønte jeg jo hvorfor, tittelen var forferdelig og sendte da en PM til moderator som slettet den, beklaget, foreslo at han kanskje kunne gjenopprette tråden og gi den nytt navn. Som sagt, så gjort. Kanskje noe flere kunne gjøre.

Men selvfølgelig, dette tar jo tid og krefter for både deg og mod, så hvorfor ikke gjøre det ordentlig med en gang?

Eirik

Jeg er som sagt enig, men har ikke fått sletta tråder selv pga for dårlig topic. Bare kikket litt rundt og så noen tråder som var slettet -nettop pga dette. Men jaja, nok om dette nå, halvparten her inne kan jo ikke kjøre moped lovlig engang, så er vel ikke all verdens å forvente heller:)

EDIT: Henviser ikke til deg Eiriksmil, da du er en velartikulert ungkar;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som har dårlig topic på tråden pleier jeg å gi en sjangs med å skrive et hint i tråden, når det da ikke blir fulgt opp slettes den.Tråder med topic som f,eks Hjelp!, Se her! etc blir slettet uten varsel.

Og så har vi de som ønsker å kjøpe noe men ikke klarer å legge tråden i rett forum!

Jeg flytter slike ønskes kjøpt tråder flere ganger om dagen.

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort fortalt, hvis vi starter med å redigerer topics får folk inntrykk av at de bare kan slenge opp hva som helst så fikser vi det for dem. Da får vi 20 ganger mer jobb og det var absolutt ikke det som var meningen.

godt poeng. Altså, det krever ikke mange hjernecellene for å skape en topic som folk flest skjønner hva inneholder.

Nei, her gir jeg 100% støtte til mods

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å gi en skriftelig advarsel i tråden om at den blir slettet etter 24timer hvis ingenting blir gjort?

Og evt. ikke slette tråder, men flytte dem til et låst forum som kan hete søppel?

Fra http://www.diskusjon.no har jeg erfart at begge virker, den søppel-delen vil virke prevantivt, for da er den ikke bare borte, og man vil kunne gå tilbake og se hva for slags idioti man har drevet med...

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår