Gå til innhold

Startmotoren går ikke...:(

Ranger emnet

audi 90 1985

Anbefalte innlegg

Hei!

har en audi 90 2,2e 85 modell... når jeg vrir rundt nøkkeln så hører jeg bare et lite klikk... starter går ikke rundt en gang... har prøvd å banke på den får å se om det var noe som satt fast... men neida..:(

Så tenkte jeg skulle måle om den fikk strøm da:P men når jeg så under der, så går det jo 2 ledninger som er festet med kontakter, 1 som er festet med skru, og 1 som går mellom startmotoren og en rund dings som er fast i startmotoren...

hvilke ledinger må jeg måle?:S

hva kan være ødelagt?

noen som har erfaring med å ta av startmotoren? er det bare å skru ut skruene å rive den ut eller?:S

er litt kjipt å ha med seg slepetau og være avhengig av andre for å få start:P

TUSEN TAKK FOR ALLE SVAR:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

har en audi 90 2,2e 85 modell... når jeg vrir rundt nøkkeln så hører jeg bare et lite klikk... starter går ikke rundt en gang... har prøvd å banke på den får å se om det var noe som satt fast... men neida..:(

Så tenkte jeg skulle måle om den fikk strøm da:P men når jeg så under der, så går det jo 2 ledninger som er festet med kontakter, 1 som er festet med skru, og 1 som går mellom startmotoren og en rund dings som er fast i startmotoren...

hvilke ledinger må jeg måle?:S

hva kan være ødelagt?

noen som har erfaring med å ta av startmotoren? er det bare å skru ut skruene å rive den ut eller?:S

er litt kjipt å ha med seg slepetau og være avhengig av andre for å få start:P

TUSEN TAKK FOR ALLE SVAR:D

Sliter med samme problemet selv hehe, men jeg står og prøver og starte den en stund, og da starter den gitt! :)

Kan være at den ikke får nok strøm, sjekk ledninger ol, men også at starteren bare er utslitt, er ikke storejobben å bytte starter, hvis du ikke sliter med samme problemet som meg, trangt som i ei barnerøv...

( )Volvo 940 turbo

- Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." -

- La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... -

Lenke til kommentar
Del på andre sider