Gå til innhold

Noe av det peneste jeg har sett......

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Her om dagen fikk jeg et syn som er omtrent det peneste/grommeste/fetteste/råeste jeg har sett.....

 

Plutselig ut av ingen steder kom det plutselig 3 Chargere kjørendes i "harry'n" i Elverum. Dette var et syn for guder. Først kom det en 69' R/T HEMI Orange. Så en 68' eller 70' Svart og til slutt en 71' R/T HEMI Orange. Disse stoppet på en bensin stashon for å fylle litt bensin. Jeg kjørte det bilen min gikk for å hente dama. Kjørte tilbake til stasjonen og takk gud dem sto der ennå. Ble stående å se på dem en 10 min tid. Så fant dem ut at dem skulle kjøre en liten runde. Dem stakk avgårde med spinnende bak dekk og noe mektige brøl.... Dette måtte vi jo se mere av så vi la oss på hjul og fulgte etter dem en tur.... Dette er et syn som jeg kommer til å huske til den dagen jeg dør. Slike ting er det jeg kommer til å tenke på når jeg ligger undre min egen bil og banner & sverter fordi en eller annen ting ikke vil bli slik som jeg vil. Slike ting er det som gjør at bilen min en dag blir ferdig...... Nå er det jo klart at et slikt syn ikke nødvendig viss har samme innvirkning på alle mennesker men det gjorde dagen min mye bedre.

 

Desverre ingen kammera i bilen så ingen bilder :(

Bx 16V (87')

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Lord Gryphon

Her om dagen fikk jeg et syn som er omtrent det peneste/grommeste/fetteste/råeste jeg har sett.....

 

Plutselig ut av ingen steder kom det plutselig 3 Chargere kjørendes i "harry'n" i Elverum. Dette var et syn for guder. Først kom det en 69' R/T HEMI Orange. Så en 68' eller 70' Svart og til slutt en 71' R/T HEMI Orange.

 

Qool!!

 

Desverre ingen kammera i bilen så ingen bilder :(

 

Kjipt!! :rolleyes:

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår