Gå til innhold

Min Audi A3 8P 2.0 TDI

Ranger emnet


mjepson

Anbefalte innlegg

Nei, for ca 8200 totalt inkl moms og 3 dagers shipping så er Bluefin vel verdt pengene. Og dem er nok ett hakk bedre enn den lokale chipperen, selv om de funker helt ok. Liker å ha kontroll på min egen ECU ;)

 

Fra 9.5 sekund orignalt på 0-100 til en plass mellom 7-8 er altså det bluefin gir. Men med diesel så er det jo mellomhastighetene som teller mest, og der er den helt rå.

Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned

*sold* Polo 1.4 16v

*dead* Polo 6N 1.6 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei, for ca 8200 totalt inkl moms og 3 dagers shipping så er Bluefin vel verdt pengene. Og dem er nok ett hakk bedre enn den lokale chipperen, selv om de funker helt ok. Liker å ha kontroll på min egen ECU ;)

 

Fra 9.5 sekund orignalt på 0-100 til en plass mellom 7-8 er altså det bluefin gir. Men med diesel så er det jo mellomhastighetene som teller mest, og der er den helt rå.

 

AMS sin langtidstest av Golf V 2.0 TDI gir en målt akselerasjon fra 0-100 på 8,7sek. både som ny, og etter 80000Km.

 

Du er definitivt nede i 7-sekunders området med bluefin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Takk! Litt senk nå og muligens noen spacere bak hvis det ikke rubber så blir det ennå bedre ;)

 

Så har jeg veldig lyst på en s3 front etter jeg henta bilen min på service og så dette.

 

a3_vs_s3_1.jpg

 

Men etter det jeg forstår så er det litt av en prosedyre siden man må bytte ut panseret også da 2003-2005 panseret ikke passer single frame grillen :hvaskjera

Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned

*sold* Polo 1.4 16v

*dead* Polo 6N 1.6 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Litt senk nå og muligens noen spacere bak hvis det ikke rubber så blir det ennå bedre ;)

 

Så har jeg veldig lyst på en s3 front etter jeg henta bilen min på service og så dette.

 

a3_vs_s3_1.jpg

 

Men etter det jeg forstår så er det litt av en prosedyre siden man må bytte ut panseret også da 2003-2005 panseret ikke passer single frame grillen :hvaskjera

 

Kjempe lekker bil.

Også kjøper du deg matte speilhus. samme som sitter på S3en

NB!ikke de du limer på. speilhus finner du i nettbutikken til www.owp-tuning.no.

Lykke til med bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe lekker bil.

Også kjøper du deg matte speilhus. samme som sitter på S3en

NB!ikke de du limer på. speilhus finner du i nettbutikken til www.owp-tuning.no.

Lykke til med bilen.

 

HEHE, no offence, men å kjøpe bilutstyr fra norske butikker er helt på trynet. Alt bør kjøpes på ebay.de til halve prisen

Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned

*sold* Polo 1.4 16v

*dead* Polo 6N 1.6 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoefele fronten er ikke noe fin (selv om den svarte der ser fin ut). Jeg har sett den på en rød audi fra alle vinkler, og det er veldig stygt når det er mellomrom mellom grillen og panseret.

 

Her ser du foskjellen på hoefele og en audi a3 som har fått s3 front. Dessuten liker jeg ikke rs4 looket på sidene... det bør holdes på rs4.

 

 

Audi011.jpg

audi_a3_rs4.jpg

Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned

*sold* Polo 1.4 16v

*dead* Polo 6N 1.6 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med de frontene fra QualityAutoimport?

http://www.quality-autoimport.no/catalog/product_info.php?cPath=21_81&products_id=2137

Hvor mye skal du senke bilen? De felgene så rå ut så må vel oppgradere til 19 en gang jeg og :spin

 

Står i første posten, skal senkes 50 mm med eibach sportline fjører. Den er 25 mm senket nå med s-line dempere/fjærer. 50-25 = 25mm til :)

Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned

*sold* Polo 1.4 16v

*dead* Polo 6N 1.6 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv ikke noe fan av lepper såfremt det ikke gjøres rundt hele bilen, og det har jeg ikke planer om. Er ute etter mest orignalt og clean look.

 

Det andre bildet der er noe lister og folie du kan kjøpe for å forbinde den øvre og nedre grillen. Kjøpte dette på ebay for 30€, men har det bare liggende fordi det blir ikke bra når listene stikker oppfor. Det ser ikke bra ut når man ser det nærme...

 

autoext_a3_8p_6g.jpg

Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned

*sold* Polo 1.4 16v

*dead* Polo 6N 1.6 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEHE, no offence, men å kjøpe bilutstyr fra norske butikker er helt på trynet. Alt bør kjøpes på ebay.de til halve prisen

 

 

Men matte speil må du ha selv om du tjener noen hundrelapper når alt kommer til alt, med 25%Mva. kr til posten osv, ikke minst frakt, har blir lurt av ebay noen ganger selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår