Marius Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Hepp! Som dere merker har Bilforumet vært nede grunnet oppgradering. Dette er den oppgraderingen som har tatt lengst tid noen sinne. Vanligvis tar det noen min men nå tok det ca 18 timer. Dette var ikke beskrevet i noen manual så det var ikke helt forventet. Så vi beklager nedetiden! Hvis noen finner noe bugs eller ting som ikke funker kan dere rapportere det i denne tråden :) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 alle PM som lå i sendte-mappa mi er borte :p hehe gjorde ikke noe for skulle inn å slette di uansett. . . hehe... Hva er oppdatert denne gangen? siden det tok så lang tid ?! hva med å si ifra en stund før neste gang med å lage en tråd en plass eller lage en melding som popper opp på skjemen til folk som går inn på sida en dag i forveien , eller eventuelt mens arbeidet pågår.. ?! bare meg som lufter noen tanker :D Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Holdt på å organisere masseselvmord her jeg, men endelig kom jeg ikke inn igjen gitt :D Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 hva med å si ifra en stund før neste gang med å lage en tråd en plass eller lage en melding som popper opp på skjemen til folk som går inn på sida en dag i forveien , eller eventuelt mens arbeidet pågår.. ?! bare meg som lufter noen tanker :D Er enig! Bedre at det kommer opp at dere oppdaterer -og hva, enn at det bare kommer feilmelding.. Satt med abstinenser i hele går! Og den pilen i quoten er vel ny?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Det er jo alltid lett å være etterpåklok, men siden b.f. er et såpass stort forum, vil jeg foreslå at dere dupliserer hele forumet og prøver oppdateringer på en kopi av forumet. Da er det jo en enkel sak å oppgradere på "live site" etterpå, siden dere da vet fremgangsmåten. Ellers, må jeg bare nevne at jeg selv, i går, oppgraderte et forum.. Jeg må bare si jeg ELSKER SMF (Simple Machines Forum). Jeg fikk en mail fra mailinglisten at det var ny oppgradering ute.. Logget meg på i admin, gikk inn på pakkebehandling og trykket på en lenke: "oppgrader forum". Vips.. Oppgradert.. Tror jeg aldri går tilbake til feks. phpBB, der du må laste ned filer, pakke ut, laste opp, kjøre php-script, slette filer, ++++.. Åh, jeg har blitt lat datamann - og det er digg! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet November 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Med nesten 1.5 millioner innlegg kan ting ta tid. Det er desverre ikke alltid mulig med den bemanningskraften vi har nå å kjøre andre rutiner på oppgraderinger enn nå. Det er ikke mulig for oss å legge ut noe annet. Neste gang er forumet i en ny design og pakke så da blir det litt anderledes. :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Er noen poster der innlegget er blitt laget i 2019, kommer øverst på listen d Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Er noen poster der innlegget er blitt laget i 2019... Ja, hos meg og.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 De postene fra 2019 er vel fra den gangen serveren stilte klokken, da ble det og mye problemer.. Men det er jo irriterende at gamle poster med feil dato alltid blir lagt sist og markert ulest.. Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 De postene fra 2019 er vel fra den gangen serveren stilte klokken, da ble det og mye problemer.. Men det er jo irriterende at gamle poster med feil dato alltid blir lagt sist og markert ulest.. har jeg ikke merket noe til ... hmm... Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Jeg fikk en dobbeltpost nå (FireFox), selv om jeg bare trykket en gang på legg inn hurtigsvar. Slettet mitt eget innlegg, men, ja.. Flere som opplever samme? Var ingen "lag", ble postet med en gang, men det kom to innlegg. edit: der skjedde det sannelig her også! brukte ENTER knappen til å poste, ikke mus på knappen. (hurtigsvar) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Jeg fikk en dobbeltpost nå (FireFox), selv om jeg bare trykket en gang på legg inn hurtigsvar. Slettet mitt eget innlegg, men, ja.. Flere som opplever samme? Var ingen "lag", ble postet med en gang, men det kom to innlegg. edit: der skjedde det sannelig her også! brukte ENTER knappen til å poste, ikke mus på knappen. (hurtigsvar) Kanskje vi liker deg dobbelt så mye som de andre siden du får 2 posts på et trykk :) Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Hvorfor slå sammen flere underforum? Tenker da på audi.. Ser A8 og A6 er sammen, og TT og A2... A2 for faen? Jaja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Hvilke store forbedringer har blitt gjort? Sånn om det er noen endringer vi bør merke oss? Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Hvilke store forbedringer har blitt gjort? Sånn om det er noen endringer vi bør merke oss? Ser ut som vi har en ny quote-knapp, for å quote flere innlegg med en post. Kom opp noe greier under her jeg skriver nå om det også, om hvor mange posts jeg har selected, og at jeg kan unselecte dem. Så er det en pil på quotene. Har ikke prøvd den enda, men regner med den går til posten som er quotet. Ser også ut som vi får se hvilke tråder som inneholder slettede innlegg. (Gå på Nye Innlegg, og så ser du en søppelbøtte ved tråden. Hold muspekeren over den, så ser du hvor mange innlegg som er slettet i den tråden). Jeg hadde ikke trodd de slettet så mye tull.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg