Dr_S Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Hvorfor slå sammen flere underforum? Tenker da på audi.. Ser A8 og A6 er sammen, og TT og A2... A2 for faen? Jaja... Jeg holder på med dette under Audi-delen. Les tråden fra de som ville ha det slik :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Funnet en bug: Jeg må logge på hver gang jeg går ut og inn av siden. Selv om jeg huker av "Husk meg" hver gang jeg logger inn på nytt Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Visst jeg ikke skriver nok i et inlegg får jeg opp: "Meldingen du skrev er for kort. Vennligst forleng meldingen til minst $vboptions[postminchars] karakterer." :) Da er dere ops på det også :D Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeeZuZz Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Det er ikke mulig for oss å legge ut noe annet. Det har ikke slått deg at du kan legge ut en annen index fil mens det oppgraderes? Slik absolutt alle andre nettsider gjør når det oppgraderes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Visst jeg ikke skriver nok i et inlegg får jeg opp: "Meldingen du skrev er for kort. Vennligst forleng meldingen til minst $vboptions[postminchars] karakterer." :) Da er dere ops på det også :D Denne buggen har eksistert leeenge... Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Og en ting til.. Bilder skaleres ikke automatisk ned lenger, og det er sinnsykt irriterende! Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Funnet en bug: Jeg må logge på hver gang jeg går ut og inn av siden. Selv om jeg huker av "Husk meg" hver gang jeg logger inn på nytt Prøv å slett cookie. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Funnet en bug: Jeg må logge på hver gang jeg går ut og inn av siden. Selv om jeg huker av "Husk meg" hver gang jeg logger inn på nytt Samme her... Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Prøv å slett cookie. Hvordan gjør jeg det? Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Hvordan gjør jeg det? Firefox 2.0 : Verktøy -> Slett private data -> Informasjonskapsler IE7 : Tools -> Internet Options -> Delete-knappen -> Delete cookies Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Takk! Da funket det! Måtte logge inn på nytt på ALLE forums jeg henger på, men men... :D Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Takk! Da funket det! Måtte logge inn på nytt på ALLE forums jeg henger på, men men... :D ...hva gjør vi ikke for bilforumet? :D Måtte faktisk slette cookies jeg å.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Når slikt skjer og slikt, kan dere sende ut en 'MASS PM' varsel... Dette ble jo brukt til reklame og slikt før, hvorfor ikke bruke det til noe fornuftig? Mener da såklart etter forumet er oppe igjen, og sende en slik pm med info/beklagelse og slikt, hva som skjedde.. Bare et tips!:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet November 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Og en ting til.. Bilder skaleres ikke automatisk ned lenger, og det er sinnsykt irriterende! Takk for tipset! Det skal bli fikset i morgen :) Hvis ikke send meg en PM :) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Hvorfor må jeg stadig vekk logge meg inn på nytt? :hvaskjera Forferdelig irriterende :hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg