HemiCuda Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Hvorfor må jeg stadig vekk logge meg inn på nytt? :hvaskjera Forferdelig irriterende :hvaskjera les litt lengre opp i traaden, der er svaret. Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Aha, ser det er blitt E-postvarsling når man nærmer seg full PM-innboks også. Slettes ikke dumt:thumb Og det eneste jeg kan klage på foreløpig er vel at bildene ikke skaleres automatisk, men dette blir som sagt fikset på i løpet av dagen. Slitsomt å måtte scrolle i alle retninger for at man skal få med seg alt. Litt dumt at man ikke fikk beskjed om updaten, men for de som har irc så fant de fort ut hva som foregikk (jeg gjorde ihvertfall det), og tiden dere brukte var vel mildt sagt lang. Men nå er jeg fornøyd igjen. Et par nye kjekke funskjoner som kommer til å bli brukt har det også dukket opp:) Mulitquoten var genial, synes nå jeg. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 cookie-problemet kan også løses ved at man søker etter "bilforumet" på harddisken sin. Man vil da finne den cookien som har noe med bilforumet og gjøre og kun slette den i stedet for alle. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Bare jeg som _fortsatt_ ikke får nedskalerte bilder? Fikk inntrykk av at det skulle skje noe med det med en gang.. Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Bare jeg som _fortsatt_ ikke får nedskalerte bilder? Fikk inntrykk av at det skulle skje noe med det med en gang.. Ikke bare deg nei:hvaskjera Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Ikke bare deg... Sendte pm til admin det gjaldt også, men skaleringen er fortsatt ikke i drift. De leter vel etter en løsning på problemet. Siden det er helg leter de vel i bunnen av et ølglass, og da tar jo ting litt lengre tid... :P Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Kan hende det er noe så teit som at plug-in'n som funket på 3.5.x, ikke funker på 3.6.x, men vi får bare vente å se. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Jess jeg henger meg på her... vil gjerne ha nedskalerte bilder tilbake:) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Er den automatiske nedskaleringen av bildene langt unna? Ikke for å mase, bare for å minne om:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Da ser det ut til at bildene blir nedskalert automatisk igjen. Finfint. Edit: Men ble kanskje litt i det minste laget? Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg