Gjest brunerune Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Velvel, igår tok jeg noen bilder, et par av dem ble nok så bra:) Gjerne kom med kritikk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Nice brunerune! Digger det øverste! Interiørbildene dine var også gode. Det nederste av minibildene virker litt skevt? Prøv deg med ett polarfilter, som er kjempefint til å fjerne refleksjoner i lakken :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Nice brunerune! Digger det øverste! Interiørbildene dine var også gode. Det nederste av minibildene virker litt skevt? Prøv deg med ett polarfilter, som er kjempefint til å fjerne refleksjoner i lakken :) Hehe takker. Ja stressa litt med det nederste, tok 4 bilder. Men det ble best. Skal få meg polarfilter ja, tok disse bildene til en oppgave på skolen, hvor jeg skal lage et bilmagasin. EDIT: Bildene er forresten tatt med Nikon D70s og Sigma 15-30mm F/3.5-4.5 EX. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Konge bilder Rune, digger den RS4 der azz.. Sykt klare og fine bilder.. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Jepp! Enig med vx2go. Brunerune: Er 15-30 god optikk syns du? Har ikke hørt om den før.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Fine bilder dette her, noen syke (stygge imho) vinkler på noen av dem, fin stemning på særlig dette bildet http://www.skjer.com/31.10/asdf7.jpg Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Jepp! Enig med vx2go. Brunerune: Er 15-30 god optikk syns du? Har ikke hørt om den før.. Ja den er veldig digg til bilbilder osv. Har ei kit linse og, men du får ikke samme vidvinkelen. Linsa fungerer veldig bra under naturlig lys:) http://www.fotovideo.no/aspx/login.aspx?ReturnUrl=%2faspx%2fprdinfo.aspx%3fplid%3d11883&plid=11883 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Fine bilder dette her, noen syke (stygge imho) vinkler på noen av dem, fin stemning på særlig dette bildethttp://www.skjer.com/31.10/asdf7.jpg Er alltid gøy og leke seg litt med vinkler! Som der du f.eks ser Mini'ene og bannerene i taket, ble litt vill vinkel, men jeg likte det! Men klart, mange vinkler kan være heller dårlige.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Si fra hvis jeg skal slette denne posten, men her er mitt forslag hvordan du kunne gjort det. In my humble opinion blir det mye bedre! Bilde Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Si fra hvis jeg skal slette denne posten, men her er mitt forslag hvordan du kunne gjort det. In my humble opinion blir det mye bedre!Bilde Hehe, så bra ut det og. Som sagt, mange vinkler å velge mellom.. Jeg selv blir aldri 100% fornøyd med et bilde.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Strøkent! :) Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Strøkent! :) Takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Reagerer litt på topicen, "Bilder av brunerune" :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Bra bilder! Bra valg av "modeller" til de tre nederste bildene:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finni84 Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 så på den schnitzer bilen i dag, den er SÅ RÅ!!!ikke så galen pris heller Siter Siddis Golften http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=121286 Bilder fra Gatebiltreff Egersund 06 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=137712 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg