Gå til innhold

Oppkobling av motor?!?

Ranger emnet

skaabu

Anbefalte innlegg

Har seg sånn at jeg har skaffet en EVO500 motor og girkasse nå(har 3,0 understell fra før)...

Men det mangler innsprutsanlegg, og fordeler...

Prisen på motor osv er uvesentlig...

Det jeg lurte på er hva hjelper MegaSquirt meg i prosessen?

Evt hva må til for best mulig å få motoren til å gå? Er ikke snakk om å tyne ut 200 ekstra hester fra den, men å gi den et innsprutsanlegg og tenningssystem :)

Hadde satt pris på svar asap :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den evo motoren du har anskaffet . er det en 3.0 eller 4.0?

herav 230 eller 272 hk org...?

230... er en 3.0...

Usikker på om jeg skal ta denne motoren, og enda kjøpe en delebil, eller om jeg skal bare kjøpe delebil fra tyskland:S

Noen som skal til tyskland som vil kjøre ekstra bil opp igjen eller? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

230... er en 3.0...

Usikker på om jeg skal ta denne motoren, og enda kjøpe en delebil, eller om jeg skal bare kjøpe delebil fra tyskland:S

Noen som skal til tyskland som vil kjøre ekstra bil opp igjen eller? :P

veit d er en som driver på å inporterer biler fra utlandet ... en kjenning av meg fikk tak i en omega a 3000 24v for 19500kr ferdi momsa inn i landet ... den bilen hadde han vist funne anongse på autodeb på ... å den bilen var i veldi go stand ... tar jeg ikke mye feil var den inportert fra sveits mener jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veit d er en som driver på å inporterer biler fra utlandet ... en kjenning av meg fikk tak i en omega a 3000 24v for 19500kr ferdi momsa inn i landet ... den bilen hadde han vist funne anongse på autodeb på ... å den bilen var i veldi go stand ... tar jeg ikke mye feil var den inportert fra sveits mener jeg

Kunne gjerne tenkt meg å vite evt sveitsiske og andre sider man kan finne biler enn mobile, og autoscout...

Fant selv en Senator med 3.0i 24v med AutomatkassE:/ Men derimot alt mulig annet tilleggsutstyr:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider